Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل اتاق تعاون ایران با تشریح چالش‌های اقتصاد ایران، گفت: تنها راه برون رفت اقتصاد از معضل دولتی بودن و نفتی بودن اقتصاد، حرکت به سمت فعالیتهای مردمی و توسعه اقتصاد تعاونی است.

true برچسب ها : اقتصاد ایران مشکلات اقتصادی ماشاء اله عظیمی true.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۰۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسل پلیس آمریکا به زور برای برداشتن حجاب زن مسلمان

پلیس آمریکا در اقدامی وحشیانه حجاب از سر یک دانشجوی زن مسلمان معترض به رژیم صهیونیستی برداشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، تصاویری که در رسانه‌های اجتماعی در حال پخش شدن است، نشان می‌دهد که پلیس آمریکا به زور حجاب یک زن مسلمان را در حالی که در دانشگاه ایالتی آریزونا بازداشت شده بود، برداشته است.

به گزارش "ای‌بی‌سی نیوز"، شورای روابط آمریکایی-اسلامی بخش آریزونا اقدامات پلیس را محکوم کرد و خواستار تحقیق در مورد این اتفاق شد.

آزا ابوسیف، مدیر اجرایی این شورا در بیانیه‌ای در این خصوص گفت: "متمم قانون، آزادی عمل مذهبی را تضمین می کند. پلیس نمی‌تواند این حق را به حالت تعلیق درآورد. ما خواستار تحقیقات کامل در این خصوص هستیم."

همچنین طبق اعلام ای‌بی‌سی نیوز آریزونا، تاکنون حجاب از سر 4 زن مسلمان توسط پلیس آمریکا با اعمال زور برداشته شده است.

 

.

 

این اولین بار نیست که پلیس آمریکا با زور و خشونت به معترضان و دانشجویان حامی فلسطین پاسخ می‌دهد.

از زمانی که پلیس نیویورک تظاهرکنندگان را در دانشگاه کلمبیا در 18 آوریل دستگیر کرد، تعداد بازداشت‌ها در سراسر ایالات متحده به 1000 نفر رسیده است.

این بازداشت‌ها باعث شده است که دانشجویان بسیاری از دانشگاه‌های آمریکا به تظاهرات حامی فلسطین بپیوندند و اردوگاه‌هایی را برای حمایت از غزه برپا کنند.

فیلم‌هایی از پلیس آمریکا که در کالج‌های مختلف حاضر شده‌ تا تظاهرات‌ها حامیان فلسطین را متلاشی کنند، در سراسر جهان مشاهده شده است که یادآور جنبش اعتراضی است که در طول جنگ ویتنام به راه افتاد.

رسانه آمریکایی گزارش دادند که  پلیس آمریکا برای متفرق کردن تحصن دانشجویی حمایت از غزه در دانشگاه ویرجینیا هم به زور متوسل شده است.

همچنین گزارش‌ها حاکی است که پلیس آمریکا تعدادی از فعالان و دانشجویان را که در حال سازماندهی تظاهرات در حمایت از فلسطین در مقابل دانشگاه تولین در نیواورلئان آمریکا بودند، سرکوب و بازداشت کرد.

دانشگاه فلوریدا هم اعلام کرد که 9 نفر در محوطه دانشگاه به دلیل آنچه نقض قوانین در جریان اعتراضات خوانده شد، بازداشت شدند

موج اعتراضات حمایت از فلسطین در محوطه‌های دانشگاه‌های آمریکا بعد از دستگیری صدها نفر از معترضان در دانشگاه کلمبیا گسترده‌تر شده و بعد از سرایت به اکثر دانشگاه‌های این کشور در حال گسترش به دانشگاه‌های سایر کشورهای دنیا است.

اعتراضات از دانشگاه کلمبیا در نیویورک از 17 آوریل آغاز شد و دانشجویان معترض خواستار قطع رابطه این دانشگاه با نهادهای اسرائیل که در جنگ غزه نقش دارند شدند. معترضان در دانشگاه‌های دیگر نیز خواسته‌های مشابهی دارند.

نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کردواکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صادرات ۸۰ میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران
  • استقبال فرمانده‌ی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان
  • توسل پلیس آمریکا به زور برای برداشتن حجاب زن مسلمان
  • استقبال فرمانده قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان یزد
  • کاظمی قمی: داعش خراسان، تهدید مشترک برون پایه برای منطقه است
  • فیلم/ برداشتن حجاب ۴ زن مسلمان معترض در دانشگاه آریزونا
  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان