Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کل کشور در نامه‌ای به سرلشکر قاسم سلیمانی، پایان حکومت داعش بر عراق را تبریک گفتند.

به گزارش امتداد نیوز، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کل کشور در نامه‌ای به سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پایان حکومت داعش  بر عراق را تبریک گفتند.

متن نامه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی به شرح زیر است:

«سرباز ارزشمند امام خامنه‌ای

برادر پاسدار سرلشکر قاسم سلیمانی 

سلام علیکم 

در روزهایی که همه ایرانیان داغدار درد و رنج هموطنان غیور و نجیب کرمانشاهی خود بودند، کاممان شیرین شد به واسطه تحقق هدفی که مدتی قبل وعده کرده بودید و چشم‌هایمان روشن به روزی شد که ریشه‌های تروریسم تفکیری در منطقه از بین رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این وانفسای وعده‌های دروغین و بدعهدی های مکرر و انداختن تقصیر به گردن این و آن، پیروزی فروتنانه و فتح قاطعانه تان اتفاقی مبارک بود.

در همه این سالها کم نبودند روزهایی که از دشمنان خارجی و وادادگان داخلی طعنه و کنایه شنیدید و کم نبودند شیاطینی که همرزمان شهیدتان را به باد توهین و افترا گرفتند. اما همه شما قهرمانان اندک توجهی به این منازعات کودکانه و قدرت طلبانه اصحاب قدرت نکردید. فرمایش امام خود را نصب العین قرار داده و به سمت همان هدف مقدس حرکت کردید.

مسلما بهتر از ما می‌دانید داعش و امثال آن عروسک هایی بودند در دستان دشمنانی بزرگ‌تر و شیاطینی خبیث تر که هنوز مبارزان فرزندان خمینی با آن پایان نیافته است و عالم صحنه پیکار ابدی ما با شیطان بزرگ و ایادی آن خواهد بود.

نه تنها جوانان انقلابی این مرز و بوم و آحاد ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی بلکه جمع کثیری از احاد مردم مظلوم و جنگ زده منطقه هیچ گاه بانیان این امنیت پایدار را فراموش نکرده و همواره قدردان رشادت های آنان خواهند بود. الحق که این استقامت وصف ناشدنی، نام سپاه فداکار، ارتش قهرمان و همه ایثارگران محور مقاومت را در قلب تمام ملت های مظلوم و جنگ زده جهان جاودانه کرد.

در صبح پیروزی یاد و خاطره همه شهدای مدافع حرم را گرامی داشته و به بازماندگان این عزیزان با هر زبان و قومیت و نژادی درود میفرستیم و از خداوند متعال علو درجات آن یاران سفرکرده را مسئلت می‌نماییم و مجددا این پیروزی عظیم را به رهبر معظم انقلاب و مردم عزیزمان تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

و توفیق همه از رفیق اعلی است 

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور»

true برچسب ها : بسیج دانشجویی پیام تبریک داعش سازمان بسیج دانشجویی قاسم سلیمانی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۰۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، هاشمی در جلسه شورای اطلاع رسانی دولت افزود: ضرورت ایجاب می‌کند طرح‌های اقتصادی هرکدام دارای پیوست رسانه‌ای با هدف تقویت مردم برای مشارکت باشد تا بتوانیم شعار سال را محقق کنیم.
وی ادامه داد: اقدامات خوبی در این دولت انجام شده که نیازمند اطلاع رسانی است که این کار فقط با برنامه ریزی پیوست رسانه‌ای محقق می‌شود.
معاون خبر صدا و سیمای استان هم از انجام کار پژوهشی برای عملیایت کردن شعار سال خبر داد وگفت: این کار تحقیقاتی به همه ابعاد شعار سال و چگونگی مشارکت مردم در جهش تولید پرداخته است.
احمدعلی احمدپور افزود: این کار پژوهشی در ۱۲ صفحه به نگارش درآمده است و ما می‌توانیم حتی آن را در اختیار سایر دستگاه‌ها قرار دهیم.
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم گفت: شورای اطلاع رسانی استان با هدف تبیین اهداف خدمات نظام به مردم تشکیل شده است.
امین درخشان افزود: رسانه‌های بومی و خبرگزاری‌ها و صدا و سیما می‌توانند با بیان هنرمندانه خدمات نظام در استان، گامی مهم برای تبیین این شعار بردارند.

دیگر خبرها

  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمی‌شود! / بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟+ فیلم
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال