Web Analytics Made Easy - Statcounter

Loading the player... دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

یوونتوس در دیداری خانگی مقابل بارسلونا به تساوی بدون گل رضایت داد و کارش برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان سخت شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپی از خلاصه بازی تیم های یوونتوس و بارسلونا در بازی های لیگ قهرمانان اروپا ۱ آذر ۹۶ که این بازی با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقیقه ۳، این بارسلونا بود که اولین خطر را روی دروازه یووه ایجاد کرد اما شوت پائولینیو راهی به چهارچوب دروازه یووه پیدا نکرد.

بازی با همین روند ادامه داشت و در دقیقه ۱۰ بار دیگر بارسا توسط پائولینیو صاحب موقعیت شد اما این هافبک برزیلی از این موقعیت هم نتوانست استفاده کند.

در ادامه یوونتوسی ها پیش کشیدند و دو بار پیاپی توسط کوادرادو و دیبالا صاحب موقعیت شدند اما کم دقتی در زدن ضربه آخر و واکنش خوب تراشتگن، مانع از باز شدن دروازه بارسلونا شد.

بارسا به حملات یووه خیلی سریع واکنش نشان داد و چیزی نمانده بود که به گل برسد ضربه سر پیکه به تیر برخورد کرد و توپ برگشتی را هم پائولینیو به بیرون زد.

بازی با همین روند ادامه پیدا کرد و دو تیم یکی دو موقعیت دیگر روی دروازه هم ایجاد کردند اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

نیمه دوم را بارسا بهتر آغاز کرد و سوارز در همان دقایق ابتدایی می توانست آبی و اناری ها را پیش بیندازد اما واکنش به موقع بوفون، دروازه یووه را نجات داد.

برتری بارسا برای دقایق ادامه داشت اما این یوونتوس بود که می توانست در دقیقه ۶۱ به گل برسد اما ضربه ایگواین از بالای دروازه تراشتگن به بیرون رفت.

پس از آن نوبت مسی بود که در بدو ورورد به زمین، دو موقعیت پیاپی روی دروازه یووه ایجاد کرد اما ضربات او هم تبدیل به گل نشد.

هرچه به دقایق پایانی بازی نزدیک شدیم، حملات یوونتوس شدت گرفت و این تیم که بیشتر به پیروزی نیاز داشت، تلاش بیشتری برای زدن گل انجام داد اما حملات آنها یکی بعد از دیگری از دست رفت؛ از جمله ضربه عالی دیبالا در ثانیه های پایانی که تراشتگن با یک واکنش عالی آن را دفع کرد تا بازی در نهایت با تساوی ۰-۰ به پایان برسد.

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کند.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۰۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی

ایسنا/یزد تیم چادرملو اردکان به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش ایسنا، از سری مسابقات مرحله یک هشتم جام حذفی، تیم چادرملو اردکان در کرمان به مصاف مس این شهر رفت که این بازی در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش دو تیم و در ضربات پنالتی با برد چادرملو اردکان به پایان رسید.

سعید اخباری در نیمه اول این بازی به چند بازیکن اصلی چادرملو استراحت داد و بازیکنانی را در ترکیب اصلی قرار داد که در لیگ دسته اول، کمتر بازی کرده بودند اما با این وجود در نیمه اول چند موقعیت خوب روی دروازه مس ایجاد شد که راهی به دروازه این تیم نداشت.

در نیمه دوم دو تیم چند موقعیت خوب روی دروازه هم ایجاد کردند که در یک صحنه، آسیابان‌پور با رشادت موقعیت خوب مس را مهار کرد. در ادامه و در یک صحنه مشکوک، داور به سود تیم مس پنالتی گرفت که وزیری‌پناه بازیکن این تیم دروازه چادرملو را باز کرد تا بازی با همین یک گل به پایان برسد. در وقت‌های اضافه رضازاده با ضربه‌ای دقیق دروازه مس را باز کرد تا بازی به وقت‌های اضافه بکشد.

در وقت‌های اضافه باز هم موقعیت‌هایی برای چادرملو به دست آمد اما بازی در پایان به ضربات پنالتی کشید.

در ضربات پنالتی بازیکنان چادرملو هر ۵ پنالتی خود را گل کردند و از طرف دیگر، آسیابان‌پور با حرکتی دیدنی پنالتی مس را مهار کرد تا چادرملو راهی یک چهارم جام حذفی شود.

چادرملو اردکان با حذف تیم‌های آریو اسلامشهر و فولاد خوزستان به این مرحله رسید و حالا منتظر حریف بعدی خود در این مسابقات خواهد ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم