Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت معیشتی مردم منطقه زلزله زده باید به عنوان یک اولویت دنبال شود.

به گزارش امتداد نیوز، مجتبی نیک کردار در نشست مدیریت ارشد استان با وزیر کار و امور اجتماعی و هیئت همراه که شامگاه چهارشنبه در شهر زلزله زده سرپل ذهاب برگزار شد، اظهار داشت: استان کرمانشاه دارای پتانسیل‌های بسیاری در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری، تجارت و بازرگانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: کرمانشاه دارای زیرساخت‌های مناسب فرودگاهی و بزرگراهی است و امسال به شبکه ریلی کشور متصل شده است اما با وجود همه این زیرساخت ها و پتانسیل ها، کرمانشاه در رتبه اول بیکاری قرار دارد و جزو استان های کمتر توسعه یافته کشور محسوب می‌شود.

 نیک‌کردار بیان کرد: طرح منطقه آزاد تجاری قصرشیرین در انتظار تصویب مجلس است و در این شرایط می‌تواند به کاهش بیکاری و رونق اقتصادی منطقه کمک کند.

 وی با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت معیشتی مردم منطقه باید به عنوان یک اولویت دنبال شود، گفت: در غیر اینصورت و با وجود ساخت دوباره خانه ها، باز شاهد کوچ آن‌ها به دیگر شهرها خواهیم بود.

نیک‌کردار افزود: این منطقه بسیار مستعد سرمایه‌گذاری است و این انتظار می‌رود وزارت کار و زیرمجموعه های آن با تعریف چند پروژه، به اشتغال منطقه کمک کنند.

true برچسب ها : استانداری کرمانشاه زلزله کرمانشاه ۹۶ مجتبی نیک کردار true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله بامدادی این استان جنوبی را لرزاند

به گزارش خبرآنلاین بنابر اعلام مرکز لرزه نگاری کشور، ساعت ۴ و ۴۱ دقیقه و ۵۸ ثانیه بامداد امروز سوم اردیبهشت ۱۴۰۳، زلزله‌ای به بزرگای ۳.۷ در مقیاس ریشتر منطقه فین در استان هرمزگان را به لرزه درآورد.

جزئیات بیشتر زلزله:

تاریخ وقوع زلزله:

دوشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۰۴:۴۱:۵۸
(وقت محلی - تهران)

۲۰۲۴-۰۴-۲۲ ۰۱:۱۱:۵۸
(UTC)

بزرگی زلزله:

۳.۷

نوع بزرگی:

MN

موقعیت رومرکز زلزله: ۲۷.۵۷ شمالی و ۵۶.۱۷ شرقی
عمق: ۱۳ کیلومتر
عدم قطعیت مکانی: ۱.۷۴+/- کیلومتر در جهت شمالی - جنوبی
۱.۱۱+/- کیلومتر در جهت شرقی - غربی
منطقه:

استان هرمزگان

فاصله‌ها:

۲۸ کیلومتری فین، هرمزگان
۳۹ کیلومتری قلعه قاضی، هرمزگان
۴۴ کیلومتری بندرعباس، هرمزگان

منبع:

موسسه ژئوفیزیک، دانشگاه تهران

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898121

دیگر خبرها

  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم
  • اولویت‌دهی به بهبود معیشت محیط بانان و نیرو‌های یگان حفاظت
  • زلزله این استان را لرزاند
  • زلزله بامدادی این استان جنوبی را لرزاند