Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان- مدیرکل هواشناسی گلستان از ورود سامانه سرد بارشی به استان و کاهش ۱۶ درجه ای دما خبر داد.

نوربخش داداشی در گفتگو با امتداد نیوز در رابطه با آخرین الگوهای پیشیابی هواشناسی در گلستان اظهار کرد: بر اساس الگوهای پیش یابی نخستین امواج سامانه پر فشار از عصر پنجشنبه به استان نفوذ می کند و موجب وزش موقتی نسبتا شدید باد و افزایش ابر  و بارش باران می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از عصر روز جمعه به تدریج امواج اصلی سامانه سرد و بارشی از سمت غرب به استان نفوذ می کند و موجب وزش شدید باد، رعد و برق، ریزش برف در کوهپایه ها و مه غلیظ می شود.

داداشی از کاهش تدریجی ۱۴ تا ۱۶ درجه ای دما تا روز دوشنبه هفته اینده خبر داد و گفت: با توجه به افزایش شدت بارش و برودت هوا آبگرفتگی معابر و لغزندگی جاده ها دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: در این ایام بیشینه سرعت باد در نزدیک سواحل ۶۰ کیلومتر بر ساعت و مناطق دور از ساحل ۷۵ کیلومتر بر ساعت پیش بینی می شود.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۰۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی در استان مرکزی تا صبح چهارشنبه فعال است

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا مرادی اظهار کرد: بر این اساس وضعیت هوای استان مرکزی در برخی ساعات بویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب به صورت رگبار باران و احتمال رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی است.

وی بیان کرد: احتمال وقوع بارش‌های همرفتی شدید و رعد و برق و آبگرفتگی معابر و آبراهه‌ها، ایجاد روان آب، احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و همچنین احتمال وزش باد شدید موقتی به دلیل ماهیت رگباری این بارش‌ها وجود دارد که هشدار سطح زرد شماره سه هواشناسی استان مرکزی نیز صادر شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان مرکزی گفت: همچنین احتمال رگبار پراکنده باران در برخی مناطق استان بویژه در نواحی جنوب شرق و شرق در ساعاتی از روز چهارشنبه وجود دارد.

مرادی گفت: کمیته دمای هوا در نقاط مختلف استان مرکزی از روز چهارشنبه با شمالی شدن جریانات و ریزش هوای سرد شمالی کاهش و افت محسوسی خواهد داشت که انتظار است صبح پنجشنبه در مناطق سردسیر استان به حدود صفر درجه سانتیگراد برسد.

وی گفت: با عبور این سامانه بارشی طی روز پنجشنبه تا اوایل هفته آینده آسمان استان مرکزی صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است

کد خبر 6086821

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • سامانه بارشی در استان مرکزی تا صبح چهارشنبه فعال است
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه | افزایش تدریجی دمای هوا از پنجشنبه
  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود