Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران اخبار تایید نشده حاکی از آن است که سردار سرلشگر قاسم سلیمانی پس از شکست داعش در عراق و سوریه از سوی رهبر معظم انقلاب به درجه سپهبدی نائل خواهد آمد.
سردار سلیمانی که از سال 1376 همزمان با اوج گیری قدرت طالبان در اقغانستان، فرماندهی سپاه قدس را عهده دار شده بود، نقش مهمی در قدرت گرفتن حزب‌الله لبنان، عقب راندن اسرائیل از جنوب این کشور، جنگ افغانستان، شکل‌دهی به فضای سیاسی عراق پس از سرنگونی رژیم صدام، تغییر روند جنگ داخلی سوریه و مقابله با داعش در عراق داشته‌است
وی پس از تحقق وعده اش در پایان دادن به کار داعش طی نامه ای به رهبر انقلاب ضمن اعلام  رسمی شکست این گروهک آن را فتنه ای خطرناک، شبیه به فتنه های زمان امیرالمومنین خوانده است و درادامه از نقش رئیس جمهور تقدیر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رهبر انقلاب نیز در پاسخ به نامه ایشان فرمودند: این تنها ضربه به گروه ستمگر و روسیاه داعش نبود، ضربه بود به دولت های قبلی و کنونی امریکا و رژیمهای وابسته به آن در این منطقه که این گروه را به وجود آوردند و همه‌گونه پشتیبانی کردند تا سلطه‌ی نحس خود را در منطقه‌ی غرب آسیا بگسترانند و رژیم غاصب صهیونیست را بر آن مسلط سازند.
حال با از شکست داعش پس از 6 سال و موفقیت های سردار سلیمانی در سایر عرصه ها برخی خبر از آن می دهند که ایشان از سوی رهبر انقلاب ترفیع درجه خواهند گرفت که در روز مبعث رسما این اقدام صورت خواهد گرفت.
سردار اسماعیل کوثری در واکنش به این خبر گفته است: چنین مسئله ای نه مطرح است و نه در خصوص آن صحبتی شده و اساسا هدف حاج قاسم والاتر از این مصادیق ظاهری است. بنابراین این موضوع مورد تایید نیست.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ پرشکوه انقلاب ایران، مشحون از صفحات زرین فداکاری غیور مردان ارتش است

به گزارش قدس آنلاین، ناصر کنعانی در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی و جمهوری‌ اسلامی ایران، مشحون از صفحات زرین ایثار و فداکاری غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در دفاع از مرزهای ایران عزیز، امنیت کشور و تحقق و تثبیت ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و نیز خدمت به ملت بزرگ ایران، هزاران شهید گلگون و سرافراز تقدیم کرده‌اند. ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گرامی باد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • رهبر انقلاب چه روزی متولد شدند؟
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • حکیم: ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی قدرت خود را ثابت کرد
  • تاریخ ایران مشحون از صفحات زرین ایثار غیورمردان ارتش است
  • تاریخ پرشکوه انقلاب ایران، مشحون از صفحات زرین فداکاری غیور مردان ارتش است
  • کنعانی: تاریخ انقلاب مشحون از فداکاری غیور ارتش است
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی