Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران ناز»
2024-03-19@07:10:41 GMT

تیپ های ملانیا ترامپ جنجالی شد + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۶۰۸۷۲

تیپ های ملانیا ترامپ جنجالی شد + تصاویر

تیپ های ملانیا ترامپ جنجالی شد + تصاویر

 

نگاهی به تیپ های خاص ملانیا ترامپ دختر رئیس جمهور فعلی امریکا در مراسم های مختلف

ملانیا ترامپ بانوی اول ایالات امریکا به تیپ و لباس خود اهمیت بسیار زیادی می‌دهد زیرا وی در دوران جوانی مدلینگ معروفی بوده هست.  به گزارش ایران ناز مانکن سابق اسلوونیایی آمریکایی و بانوی اول ایالات متحده ایالات امریکا در حال آماده یکی از پر بحث ترین زنان هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جدا از اینکه او بانوی اول آمریکاست, لباس هایي که به تن میکند نیز منتقدان زیادی پیدا کرده هست.

 

از اکسسوری هایي که او بهره گیری میکند تا لباس ها و کیف و کفش هایش, همگی دقت طراحان مد و منتقدان را به خود جلب کرده, طوری که خبرها و تیترهای زیادی را به خود اختصاص داده هست.

 

اگر شما هم دوست دارید که با لباسهای بحث برانگیزی که ملانیا ترامپ به تن کرده آشنا شوید, در ادامه مقاله در کنار ما بمانید.

 

لباس او هنگام دیدار با سران عربستان سعودی

 

اگر چه زنان غربی همگی ترجیح می‌دهند که هنگام سفر به خاورمیانه, لباسی مناسب با فرهنگ اهالی آن کشور, بعنوان مثال روسری و شال, به تن کنند, ملانیا هیچ توجهی به این فرمایش نکرد و لباسی راکه خود می پسندید پوشید. در سال 2015, ترامپ در توییتر خود خطاب به میشل اوباما نوشت: «نه تنها برای من,

 

که برای همه ي مردم عجیب بود که چرا میشل اوباما در دیدار سران عربستان از پوشیدن روسری امتناع کرد. این کمال بی احترامی ست.» اما حال باید این جمله را خطاب به همسرش بگوید. اضافه بر این موضوع, لباس مشکی ارتفاع که ملانیا به تن کرده با آن کمربند پهن طلایی, اصلا برازنده همچین موقعیتی نبود.

 

کلاه او هنگام بازدید از صدمه دیدگان طوفان هاروی

 

زمانی که ملامیا برای مجروجین طوفان هاروی به تگزاس سفر کرد, یک کلاه بیسبال به سر داشت که روی آن واژه « FLOTUSبه معنی بانوی اول کشور آمریکا حک شده بود. اگرچه لباس او لباسی مناسب با این شرایط بود اما درکی از کلاه ورزشی او نداریم. این کلاه بحث هاي زیادی را در شبکه هاي مجازی

 

به راه انداخت. بعنوان مثال یکی از کاربران در توییتر خود نوشته بود: «ملانیا ترامپ کلاهی با واژه «FLOTUS» به سر کرده که به همگان نشان دهد چه کسی هست؟»

 

کفش پاشنه بلند او در بازدید از صدمه زدگان پیشامد طوفان هاروی

 

نه تنها کلاه «FLOTUS» ملانیا هنگام کمک به مجروحین پیشامد طوفان هاروی غوغا به راه انداخت, بلکه کفش هایي که او به پا کرده بود نیز نقدهای زیادی را به همراه داشت. آیا عجیب نیست که در چنین شرایطی وحشتناکی کفش هاي مجلسی به پا کنیم؟

 

لباس رالف لورن او در مراسم تحلیف

 

بعد از انتخابات ازدحام برانگیز ایالات امریکا و ریاست جمهوری دونالد ترامپ, شاهد واکنش مخالفت آمیز سلبریتی ها و مردم بوده ایم. طراحان لباس نیز از این قاعده مستثنی نبودند و به شیوه خود مخالفت شان را با رئیس جمهور اخیر نشان دادند. شمار زیادی از طراحان مشهور از طراحی لباس برای ملانیا ترامپ امتناع کردند.

 

در نهایت بانوی اول ایالات امریکا با لباسی از طرح رالف لورن به مراسم تحلیف رفت. عده اي عقیده دارند که او با پوشیدن این لباس, خود را به شکل ژاکلین کندی در آورده هست. از آن زمان به بعد, برند رالف لورن از چشم شمار زیادی از مردم افتاد.

 

رنگ صورتی لباس او در دومین گفتمان ریاست جمهوری همسرش و کلینتون

 

اگر چه مدل لباسی که ملانیا در مراسم دومین گفتمان ریاست جمهوری همسرش و کلینتون پوشیده بود, نقد منفی وارد نکرد اما رنگ آن بحث هاي زیادی به راه انداخت. رنگ صورتی جیغ لباسش مناسب با مراسمی که در آن شرکت کرده بود, نبود. از کجا معلوم, احتمالاً او با این پوشش میخواست پیغامی را منتقل کند!

 

عینک گوجی او در قبرستان ملی آرلینگتون

 

در بازدید از قبرستان ملی آرلینگتون, ملانیا ترامپ عینک دودی از برند گوچی به چشم داشت. نقدهای زیادی از اینکه عینک زدن در این مراسم علامت بی احترامی او به دیگران بود, به میان آمد. در واقع او با اینکار چشم هایش را از دیگران پوشاند که خود نشانی از بی حرمتی به دیگران و مراسمی که در آن شرکت کرد, بود.

 

لباس سفید و کوتاه او در بازدید از دیوار ندبه در اورشلیم

 

شمار زیادی از افراد معتقدند لباس هایي که ملانیا هنگام سفر به خاورمیانه به تن کرد, به هیچ وجه مناسب آن شرایط نبود. لباسی که او هنگام بازدید از دیوار ندبه در اورشلیم به تن داشت نیز چنین بود. معمولاً برای مکان هاي مقدس, لباسی بلند با رنگی تیره به تن می‌کنند, اما بانوی اول کشور آمریکا برای چنین مکانی, لباسی سفید و کوتاه با یقه باز v شکل به تن داشت.

 

کفش پاشنه بلند او در بازدید از قربانیان طوفان ماریا پورتوریکو

 

دقیقا نمی‌دانیم که ملانیا چه هم خوانی میان کفش پاشنه بلند و طوفان هاي مرگبار دیده هست که هر زمان هنگام دیدار قربانیان, آن را به پا می‌کند؟!

 

لباس صورتی رنگ او در یکی از سخنرانی ها

 

اضافه بر کفش پاشنه بلند که ملانیا در هر شرایطی از پاهایش در نمی آورد, او به رنگ صورتی جیغ نیز علاقه زیادی دارد. پس از اینکه او در یکی از سخنرانی هایش یک لباس صورتی جیغ, آنهم بزرگ تر از سایز تنش, به تن کرد, بحث هاي زیادی را در شبکه هاي مجازی به راه انداخت. شمار زیادی از پست ها

 

حاوی این پیام بود که او اضافه وزن پیدا کرده هست. یکی از کاربران نیز نوشت: «زمانی که به سخنرانی ملانیا گوش میکردم, تنها چیزی که دقت مرا به خود جلب کرد, لباس صورتی رنگ و گشاد او بود. او اکثر شبیه یک آب نبات چوبی شده بود.»

 

لباس کوتاه او هنگام بازدید از مدرسه اي در عربستان

 به گزارش پارس ناز در سفر به عربستان, ملانیا کوچیک ترین توجهی به فرهنگ کشوری که به آنجا سفر کرده, نکرد. او برای بازدید از مدرسه اي در عربستان, لباسی کوتاه به تن کرد طوری که پاهای عریان اش پیدا بود. مطمئنا این لباس نه تنها در چنین کشور مسلمانی, بلکه در محیط رسمی مدرسه نیز کار عاقلانه اي نبود.

 

پرتره رسمی او برای قصر سفید

 

یکی دیگر از عکس هاي ملانیا که خشم دیگران را به جوش آورد, پرتره اي بود که برای قصر سفید از خود گرفت. انچه اکثر در این پرتره جلب دقت می‌کند, انگشتر 25 قیراطی آن هست که دونالد ترامپ برای سالگرد ازدواج شان به او هدیه داد. به بیان دیگر, این تصویر بیش از هر چیزی, جنبه تظاهر دارد.

 

کت 51000 دلاری دولچه و گابانای او

 

کتی که ملانیا ترامپ از برند لاکچری دولچه و گابانا و به قیمت 51000 دلار به تن کرد, تیتر شمار زیادی از مجلات شد. منتقدان معتقدند که او با پوشیدن این کت تنها می خواسته که ثروت خود را به نمایش بگذارد. قیمت این کت با درآمد 2015 خانواده متوسط کشور آمریکا برابری میکند.

 

تاثیری که او روی برند دولچه و گابانا گذاشت

 

طراح ایتالیایی برند دولچه و گابانا, لباسهای بسیاری را برای ملانیا طراحی کرده هست, اینکار خشم مردم را برانگیخت طوری که پست هاي زیادی را با هشتک هایي حاوی فحش و ناحق به این برند لوکس منتشر کردند. اما این برند آن‌قدر تحت تاثیر ملانیا قرار گرفته که هشتک هاي مربوطه را روی تی شرت هایش چاپ و روانه بازار کرد.

 

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«روش ۳۳۳» چیست و چگونه از آن برای بسته‌بندی لباس‌های مخصوص سفر استفاده کنیم؟

زی‌سان: سفر رفتن در تعطیلات راهی برای استراحت و لذت بردن از زندگی و دور شدن استرس‌های روزمره است. اما بستن چمدان برای این سفر می‌تواند برای برخی از ما اضطراب‌آور و دشوار باشد.

حتی مسافران باتجربه نیز ممکن است در انتخاب لباس‌های مناسب و جا دادن آنها در ساک یا چمدان قبل از سفر مشکل پیدا کنند. ظاهر شبیه به هم و تکراری در سفر هم یک نگرانی دیگر برای برخی از مسافران سفر‌های تفریحی است.

شاید به همین دلیل است که «روش ۳۳۳» بسیار جذاب است. این سیستم به لطف رویکرد ساده خود طرفداران زیادی را در تیک‌تاک جذب کرده که معتقدند این روش، به آنها کمک می‌کند در طول سفر بدون بستن چمدان بزرگ، لباس و ظاهر متنوع داشته باشند.

روش بسته‌بندی ۳۳۳ چیست؟

مفهوم نسبتا ساده است: برای ایجاد ترکیب‌های مختلف لباس، سه بالاتنه، سه پایین‌تنه و سه جفت کفش انتخاب کنید. نتیجه بیش از ده‌ها ظاهر مختلف است که به راحتی در چمدان دستی شما جای می‌گیرد.

کتی ناسترو، از شرکت هواپیمایی «گوینگ» (Going)، به هافتینگون پست گفت: «روش ۳۳۳ نگرانی از حمل لباس زیاد و بیش‌ازحد را کاهش می‌دهد و درعین‌حال به شما اطمینان می‌دهد که انتخاب‌های متعددی دارید. یک مزیت غیرمنتظره این روش این است که شما بهانه‌ای برای خرید یک یا دو تکه لباس در طول سفر دارید... به‌هرحال شما بسیار سبک چمدان بسته‌اید.»

در تیک‌تاک ویدیو‌هایی از مسافرانی می‌بینید که همه ظاهر‌های مختلف تعطیلات خود را که فقط با ۹ تکه لباس درست کرده‌اند، نشان می‌دهند. منبع این موج، سازنده محتوای آنلاین، ریچل اسپنسر است که ویدیویی را در ماه اکتبر به‌عنوان راهنمایی برای داشتن یک کمد لباس کپسولی ساده برای پاییز منتشر کرد. او در ویدیوی ۳۳۳ بعدی خود موفق شد بیش از ۲۰ سبک را با همان چند تکه لباس کنار هم قرار دهد.

حتی اگر نتوانید کاملا به حد مجاز پایبند باشید، او معتقد است که روش ۳۳۳ یک نقطه شروع عالی برای چمدان بستن است که می‌توانید در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

ناسترو گفت: «بله شما می‌توانید لباس‌های زیبا بپوشید، اما برخی از سفر‌ها ممکن است به لباس رسمی بیشتری نیاز داشته باشند، در این صورت ممکن است مجبور شوید قوانین را زیر پا بگذارید. با استفاده از قانون ۳۳۳ به عنوان مبنای خود، به‌طورکلی از تعداد لباس‌هایی که در چمدان خود قرار می‌دهید آگاه‌تر خواهید بود. وسایل کمتر، استرس کمتر و هزینه‌های غیرضروری کمتری پرداخت می‌شود.»

چطور این روش به بهترین شکل جواب می‌دهد؟

طراح مد، کریستا لاوروسیک، اغلب ویدیو‌هایی از روش ۳۳۳ را در رسانه‌های اجتماعی خود منتشر می‌کند. او گفت که معمولا کار خود را با انتخاب سه شلوار شروع می‌کند که عالی به نظر می‌رسند، راحتند و ترکیبی از رنگ‌های تیره و روشن را ارائه می‌دهند.

او می‌گوید عاشق یقه‌اسکی آستین‌بلند و بلوز یقه‌گرد است و همچنین به انداختن ژاکت روی شانه علاقه دارد و «انتخاب سه بالاتنه که هرکدام چیز متفاوتی را ارائه می‌دهند و همچنین می‌توانند روی هم قرار بگیرند، مفید است».

به عقیده این کارشناس سبک لباس می‌توانید چند تکه اضافی (مثلا یک لباس برای یک موقعیت خاص یا یک تاپ اضافی) همراه ببرید، اما تاکید کرد که هر چه کمتر بهتر.

لاوروسیک گفت: «توصیه من این است که روی اصول اولیه بمانید. کمی رنگ اینجا و آنجا عالی است، اما باید آن را خنثی نگه دارید تا بیشترین سود را ببرید. همچنین لوازم جانبی تزئینی بسیار فراتر از آن چیزی که ما به آنها اعتبار می‌دهیم تاثیر دارند؛ سعی کنید روسری، کمربند و کلاه به ظاهرتان اضافه کنید.»

هنگامی‌که ناسترو برای اولین بار این روش را امتحان کرد، متوجه شد که حمل فقط سه جفت کفش بسیار آسان است، درحالی‌که شلوار نیاز به فکر بیشتری دارد.

او گفت: «جایی که من با مشکل روبه‌رو شدم، انتخاب بالاتنه‌ها بود، به‌ویژه ازآنجایی‌که هوای زمستان بیشتر به لایه‌بندی مربوط می‌شود. مسلما، من دو تاپ اضافی را خارج از این سه تا برای اینکه شاید لازم شود آوردم.»

ناسترو معتقد است سخت‌ترین بخش روش ۳۳۳ ذهنیت «اگر به این نیاز داشته باشم چه کنم؟» است.

tags # مد و لباس سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • ببینید | اعتراف جنجالی علی پروین روی آنتن تلویزیون: خطم را ۷ میلیارد می‌خرند!
  • گفتگوی جنجالی و پرحاشیه ماسک/ از مصرف کتامین تا دیدار با دونالد ترامپ
  • ادعای جنجالی ترامپ درباره ایران
  • پوشاک اقوام در نوروز
  • «روش ۳۳۳» چیست و چگونه از آن برای بسته‌بندی لباس‌های مخصوص سفر استفاده کنیم؟
  • گفتگوی آیت الله صدیقی پس از ماجراهای جنجالی اخیر + فیلم
  • آلمان با این پیراهن قهرمان اروپا می‌شود!
  • توئیت وحید اشتری درباره باغ جنجالی ازگل
  • (ویدیو) مجری جنجالی، برنامه نوروزی را تبدیل به باشگاه کشتی کرد!
  • ماجرای لباس داوود کیم و جمله SAVE GAZA چیست؟