Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-19@22:38:42 GMT

سوزاندن جسد همسر پس ازجنایت

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۶۱۱۲۷

ایران نوشت:مهرامسال ساکنان محله‌ای، جسد سوخته زنی را در اطراف ایستگاه فشار گاز میرزا پالنگ کشف کردند. از آنجا که جسد به طور کامل سوخته بود و اسناد هویتی هم نداشت برای شناسایی به پزشکی قانونی انتقال یافت.

به گزارش شریان نیوز، ازسوی دیگر تلاش برای شناسایی هویت جسد وعلت قتل ادامه داشت تا اینکه 15 روز بعد زن میانسالی با مراجعه به پلیس از ناپدید شدن مرموز دخترش خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا اینکه پس ازانجام آزمایش «دی ان ای»، جسد سوخته ناشناس شناسایی شد. ازسوی دیگر پس از تأیید هویت زن جوان، مادرش همسر او رابه‌عنوان قاتل دخترش معرفی کرد.

 درپی این اظهارات شوهر زن جوان بازداشت شد و در بازجویی‌های تخصصی به قتل اعتراف کرد.
مجتبی مروتی- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان- گفت: «همسر مقتول طی چند مرحله بازجویی دچار تناقض‌گویی‌های شدید شد. همچنین با توجه به اعتیاد این فرد به مواد مخدر، احتمال وقوع جرم توسط او افزایش یافت و سرانجام متهم در بازجویی‌های تخصصی لب به اعتراف گشود. مرد 42 ساله در اعتراف‌هایش ادعا کرد همسرش را به خاطر اختلاف‌های خانوادگی با تبربه قتل رسانده و برای اطمینان از مرگش او را خفه کرده است. پس از انتقال جسد به محل دیگری و با ریختن بنزین، آن را به آتش کشیده تا ردی باقی نماند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۱۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پولتیکو: اوکراین احتمالاً بدلیل مشکلات روحی امسال شکست می‌خورد

پولتیکو با گروهی از افسران نظامی ارتش اوکراین مصاحبه و گفتگو کرده است که تمامی آن‌ها به شرط ناشناس ماندن حاضر به اظهارنظر شدند.

به گزارش فارس، طبق گفته این افسران ارشد، اوکراین «در حال لغزیدن به سوی فاجعه است». نبود تسلیحات غرب، ارتش اوکراین را به حالت تدافعی آورده و مورد تهدید قرار داده است.

طبق گزارش پولتیکو، جو کشور اوکراین در مقایسه با روز‌های اولیه جنگ اوکراین و زمانیکه بسیاری از جوانان سرشار از حس میهن‌پرستی بودند، تغییر چشمگیری کردند.

هم‌اکنون «نیرو‌های جوان واجد شرایط کار‌های دیگری را برای انجام دادن پیدا کرده‌اند».

در ماه‌های اخیر، مقام‌های اوکراینی پس از شکست‌های پی در پی در میدان نبرد در مقابل روسیه، اعتراف کردند که بخش مهمی از این شکست‌ها به واسطه فقدان مهمات بوده است.

رئیس‌جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی چندی پیش اعتراف کرد که در صورت عدم کمک نظامی آمریکا، کی‌یف درمقابل روسیه شکست خواهد خود و درست یک روز پس از آن، رهبر اکثریت سنا چاک شومر روز تصریح کرد که کی‌یف به واسطه فقدان کمک‌های مالی ایالات متحده در حال شکست در میدان نبرد است.

سنا که اکثریت آن را دموکرات‌ها تشکیل می‌دهند، اواسط ماه فوریه، لایحه بودجه اوکراین را تصویب کرد، اما مجلس نمایندگان آمریکا که اکثریت آن در اختیار جمهوری‌خواهان است، هنوز به این لایحه رأی نداده‌اند.

دیگر خبرها

  • اعتراف مدافع شمس آذر؛ استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم
  • انتقام سپاه از اسراییل دل مردم را شاد کرد
  • اعتراف پیولی: رم با کیفیت‌تر میلان بود!
  • صدرنشینی سرخ‌ها با سوزاندن «نفت»/ پرسپولیس منتظر لغزش استقلال
  • بازی مجدد اتحادیه اروپا با مهره سوخته تحریم‌ها علیه ایران
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • تعمیر لامپ‌های سوخته: یک ترفند کاربردی و ساده (فیلم)
  • پولتیکو: اوکراین احتمالاً بدلیل مشکلات روحی امسال شکست می‌خورد
  • اعتراف کارشناس صهیونیستی به اهمیت پایگاه سری نواتیم اسرائیل
  • مصرف غذاهای سوخته یا گرم کردن مجدد موادغذایی سرطان‌زا است؟