Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ به گزارش پایگاه خبری کنگره آمریکا، «واشنگتن پست» روز چهارشنبه فهرستی دقیق و با جزییات از زنانی را که به گفته خودشان، توسط «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری آمریکا در گذشته مورد آزار جنسی قرار گرفتند، منتشر کرد.

این گزارش در حالی امروز منتشر شد که ترامپ روز گذشته (سه‌شنبه) از «روی مور» نامزد کرسی سنای ایالت آلاباما حمایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مور» از سوی ۹ زن متهم شده که در دوره نوجوانی‌شان به آنها تعرض جنسی کرده است؛ اگرچه وی این اتهام‌ها را رد می‌کند.

به گزارش ایلنا، «واشنگتن‌پست» نام و جزییات گفته‌های ۱۳ زنی که ترامپ را متهم کردند، منتشر کرد. این اتهام‌ها تنها شامل تماس‌های فیزیکی است که برخلاف میل این زنان توسط ترامپ برقرار شده است.

ترامپ پیش از این مدعی شده به دلیل این که مور این اتهام‌ها را رد کرده، وی بی‌گناه بوده و باید به رقابت برای کسب کرسی سنا ادامه دهد.

دیگر رهبران حزب جمهوری‌خواه از مور خواسته‌اند که از رقابت‌ها کنار بکشد اما ترامپ دلیل دیگری هم برای حمایتش از مور عنوان کرده و گفته که "ما نیازی به حضور یک لیبرال دموکرات دیگر (در سنا) نداریم."

انتخابات برای جایگزینی کرسی "جف سشنز" تا چند هفته دیگر در آلاباما برگزار می‌شود. سشنز پیش از آنکه به وزارت دادگستری انتخاب شود یکی از سناتورهای ایالت آلاباما بود.

کاخ سفید و ترامپ هم بار‌ها سخنان مطرح شده درباره آزار و اذیت‌های جنسی توسط رییس‌جمهوری آمریکا را رد کرده و آنها را بی‌اساس دانستند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۱۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آهنگ زیبای رضا یزدانی در سریال افعی تهران

قطعه جدید رضا یزدانی برای سریال «افعی تهران» منتشر شد.

این قطعه با نام «چلچراغ» با آهنگسازی علیرضا افکاری و تنظیم سعید زمانی و شعری از مهدی ایوبی منتشر شده است. سریال «افعی تهران» هر چهارشنبه صبح، ساعت ۸ به طور منتشر می‌شود. سامان مقدم کارگردانی این سریال را برعهده دارد. پیمان معادی هم نقش اصلی سریال را بازی کرده و هم فیلمنامه را با پویا مهدوی‌زاده نوشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

tags # سریال افعی تهران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • صد و پنجاه و نهمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • تداوم مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • ادامه مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • (ویدئو) آهنگ زیبای رضا یزدانی در سریال افعی تهران
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • آخرین اخبار از اعتراضات دانشجویان در آمریکا علیه جنگ غزه