Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@19:05:17 GMT

خطر محرومیت در کمین دروازه‌بان اول تیم ملی

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۶۱۷۳۶

خطر محرومیت در کمین دروازه‌بان اول تیم ملی

مالک باشگاه نفت‌تهران اعلام کرد هر کاری برای محروم نشدن علیرضا بیرانوند انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علیرضا بیرانوند یکی از بازیکنانی است که از باشگاه نفت تهران طلب دارد و به دنبال دریافت این پول بارها مصاحبه‌های تندی را علیه این باشگاه انجام داده است. اخیرا بحث حضور بیرانوند در باشگاه تراکتورسازی تبریز برای انجام خدمت سربازی باعث شده تا شکاف شدیدی میان او و هواداران پرسپولیس ایجاد شود تا جایی که او در پایان بازی با پدیده در برابر شعارهای هواداران تیمش با نشان دادن علامت هیس وارد چالش جدیدی با آنها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان چالش جدیدی که دروازه‌بان اول تیم ملی با آن مواجه شده است انتشار خبری در خصوص صغرسن این بازیکن و جعل سند وی برای دیرتر رفتن به خدمت سربازی است. خبری که در صورت اثبات آن با آزمایش DNA گلر سرخ‌پوشان را که خطر از دست دادن محبوبیت خود نزد هواداران سرخ‌پوشان را نیز حس می‌کند را با محرومیتی یک ساله روبه‌رو می‌کند. در حال حاضر تیم‌های حقوقی باشگاه‌ها به دنبال آن هستند تا در صورت اثبات تخلف بیرانوند به طور حتم این دروازه‌بان محرومیت را لمس کند تا در کش‌وقوس لیگ برتر بخت پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی کمتر شود.

ضمن اینکه یکی از مسائل دیگری که در خصوص بیرانوند وجود دارد مسئله حق رشد این بازیکن است که با محرز شدن تخلف این بازیکن باشگاه نفت می‌تواند از باشگاه پرسپولیس برای دریافت چنین پولی و پرداخت بخشی از بدهی بیرانوند اقدام کند. حمیدرضا جهانیان مالک باشگاه نفت تهران در واکنش به محرومیت احتمالی بیرانوند و پرداخت بدهی این دروازه‌بان به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «هنوز که از منابع رسمی خبری درباره تخلف علیرضا بیرانوند اعلام نشده است. نباید برای جرمی که هنوز اثبات نشده، رایی صادر کرد و من امیدوارم که دروازه‌بان اول تیم ملی با محرومیتی مواجه نشود.»

جهانیان در ادامه بیان کرد: «بیرانوند برای باشگاه نفت زحمت زیادی کشیده و پیشرفتی که کرده به خاطر توانایی‌های بوده که او داشته است. اگرچه برخورد او با باشگاه نفت تهران حرفه‌ای نبود و مصاحبه‌های شدیداللحنی را علیه این باشگاه داشت ولی ما هر کمکی از دست‌مان برآید، انجام خواهیم داد تا این دروازه‌بان شایسته در سال حضور در جام جهانی با محرومیت روبه‌رو نشود.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۱۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز کردند.

* این تمرین برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی به مدت ۷۵ دقیقه بود.

* پاس‌کاری تحت فشار در فضای کم، اجرای برنامه‌های حمله به دروازه و بازی فوتبال، بخش‌هایی از این تمرین بود.

* در جریان این تمرین امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی کار کردند ولی بیرانوند در بخش‌هایی از تمرینات دروازه‌بانی هم حاضر بود.

* وحدت هنانوف هم حضور کاملی در تمام بخش‌های تمرین داشت.

* حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه نیز از نزدیک نظاره‌گر این تمرین بود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک جمعه هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در جام حذفی برگزار می‌شود.

کد خبر 6086975

دیگر خبرها

  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • بیرانوند بالاخره در محلی که دوستش دارد (عکس)
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • گچ دست علیرضا بیرانوند باز شد؛ خبر خوب برای سرخ‌ها!
  • یک لشکر گلر پشت سر رفیعی