Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته چهارم لیگ دسته یک والیبال امروز (چهارشنبه) با هشت دیدار پیگیری شد و تیم های توپکاه بابلسر و گل گهر سیرجان با پذیرش شکست مقابل حریفان صدر جدول را از دست دادند. به گزارش بلاغ به نقل از مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته چهارم دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک ایران جام شهید «محسن حججی» با هشت دیدار در شهرهای تهران (سه دیدار)، ارومیه، مریوان، قزوین، کرمان و اردکان پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدارهای این هفته تیم های شهرداری قزوین، راه یاب ملل مریوان، کاله جوان، شهروند اراک، عقاب نهاجا، پیروزی کیش، شهرداری جوان ارومیه و صنایع اردکان برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

در گروه نخست این رقابت ها تیم توپکاه بابلسر که با سه برد و هشت امتیاز در صدر جدول قرار داشت، میهمان شهرداری جوان ارومیه بود و سه بر دو مغلوب میزبان خود شد تا صدر جدول را از دست بدهد.

این دیدار سنگین ۱۴۵ دقیقه طول کشید و ۲۰۰ تماشاگر داشت. داور نخست این دیدار از سه کارت زرد و قرمز استفاده کرد که علیزاه بازیکن شماره هفت توپکاه کارت زرد دریافت کرد و صابر نریمان نژاد بازیکن شماره ۱۸ این تیم نیز کارت قرمز گرفت. همچنین سجاد سیفی نیا بازیکن شماره ۱۷ شهرداری جوان ارومیه کارت قرمز دریافت کرد.

تیم های راه یاب ملل مریوان و بیمه رازی نور در دومین مسابقه این هفته در مریوان به مصاف یکدیگر رفتند و میزبان در سه ست متوالی حریف خود را شکست داد و به دومین برد خود دست یافت.

این دیدار ۸۳ دقیقه طول کشید و ۶۰۰ تماشاگر داشت و نیما نظرپور بازیکن شماره ۱۲ بیمه رازی در این مسابقه از داور نخست کارت زرد دریافت کرد. بیمه رازی با پذیرش این شکست همچنان بدون برد و امتیاز در انتهای جدول گروه یک قرار دارد.

تیم ملوان تهران که بدون برد و امتیاز در رتبه هفتم جدول گروه یک قرار دارد، در هفته چهارم لیگ دسته یک میزبان کاله جوان بود و سه بر یک مغلوب این تیم شد تا همچنان بدون برد بماند.

این مسابقه ۱۱۳ دقیقه طول کشید و ۲۰۰ تماشاگر داشت و تیم ملوان به دلیل تاخیر در ورود به زمین مسابقه یک کارت زرد دریافت کرد و میلاد حسن لو بازیکن شماره ۱۵ ملوان نیز کارت زرد از داور نخست گرفت. همچنین امین عبدالهی بازیکن شماره هفت کاله جوان کارت قرمز دریافت کرد.

در چهارمین و آخرین دیدار هفته چهارم گروه نخست لیگ دسته یک، تیم های شهرداری قزوین و مقاومت مهاباد در قزوین به مصاف یکدیگر رفتند که میزبان سه بر صفر میهمان خود را شکست داد.

این دیدار که ۸۵ دقیقه طول کشید و ۲۵۰ تماشاگر داشت، دو کارت زرد نیز از سوی داور به بازیکنان نشان داده شد که وحید صالحی بازیکن شماره ۱۵ مقاومت مهاباد و علیرضا مرادی بازیکن شماره ۱۶ شهرداری قزوین دریافت کنندگان این کارت ها بودند.

نماینده قزوین با شکست مقاومت مهاباد به سومین برد خود در این رقابت ها دست یافت و ۹ امتیازی شد.

نتایج کامل چهار دیدار گروه یک در هفته چهارم لیگ دسته یک مردان به قرار زیر است:

شهرداری جوان ارومیه ۳ – توپکاه بابلسر ۲ (۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۸، ۲۳ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۱)

راه یاب ملل مریوان ۳ – بیمه رازی نور صفر (۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۵)

ملوان تهران یک – کاله جوان ۳ (۲۵ بر ۲۱، ۱۶ بر ۲۵، ۲۲ بر ۲۵ و ۲۳ بر ۲۵)

شهرداری قزوین ۳ – مقاومت مهاباد صفر (۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۹ بر ۲۷)

در گروه دوم این رقابت ها تیم گل گهر سیرجان که با سه برد و ۹ امتیاز در صدر جدول قرار داشت در اردکان به مصاف صنایع این شهر رفت و سه بر یک مغلوب شد و صدرنشینی را از دست داد. این دیدار ۱۲۴ دقیقه طول کشید و ۵۰۰ تماشاگر داشت.

در دومین دیدار گروه دوم لیگ دسته یک در هفته چهارم دور مقدماتی، تیم های لاستیک بارز کرمان و شهروند اراک در کرمان به مصاف یکدیگر رفتند که تیم میزبان سه بر یک مغلوب نماینده اراک شد تا اراکی ها به سومین برد خود دست یابند و ۹ امتیازی شوند.

این دیدار ۱۲۶ دقیقه طول کشید و ۱۲۰ تماشاگر داشت. داور نخست این مسابقه به سرمربی تیم لاستیک بارز کرمان و آرمین عسگرپور بازیکن شماره ۶ تیم شهروند اراک کارت زرد نشان داد.

تیم موسسه فرهنگی ورزشی پیروزی کیش این هفته در شهریار و در سی امین دیدار لیگ دسته یک میزبان کریمه قم بود و حریف خود را سه بر یک شکست داد تا تیم پیروزی به نخستین برد خود در این رقابت ها دست یابند.

این دیدار که ۱۰۱ دقیقه طول کشید، ۲۵۰ تماشاگر داشت و محمد محمدی بازیکن شماره ۱۸ کریمه قم نیز یک کارت زرد دریافت کرد.

تیم عقاب نهاجا در آخرین مسابقه هفته چهارم لیگ دسته یک میزبان پالایش نفت آبادان بود و در مسابقه ای ۱۳۰ دقیقه ای که ۵۰ تماشاگر داشت، موفق به شکست نماینده آبادان شد تا عقابی ها به دومین برد خود در این رقابت ها دست یابند.

این مسابقه دو کارت زرد داشت که علی موذنی و آرمان منافی آذر بازیکنان شماره ۱۵ و ۸ عقاب از داور نخست دریافت کردند.

نتایج دیدار گروه دوم در هفته چهارم لیگ دسته یک مردان به قرار زیر است:

لاستیک بارز کرمان یک – شهروند اراک ۳ (۲۵ بر ۲۳، ۲۳ بر ۲۵، ۲۰ بر ۲۵ و ۲۰ بر ۲۵)

موسسه فرهنگی ورزشی پیروزی کیش ۳ – کریمه قم یک (۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۶)

عقاب تهران ۳ – پالایش نفت آبادان ۲ (۲۵ بر ۱۷، ۲۷ بر ۲۹، ۱۴ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۹)

صنایع اردکان ۳ – گل گهر سیرجان یک (۲۰ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۲)

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۲۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک بزرگ؛ لیورپول باخت و از منچسترسیتی جا ماند

هفته سی‌وسوم لیگ برتر انگلیس با شکست ناباورانه لیورپول همراه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته سی‌وسوم لیگ برتر انگلیس از ساعت 16:30 امروز (یکشنبه - به وقت تهران) با برگزاری دو دیدار پیگیری شد که در مهمترین بازی، تیم فوتبال لیوپول در ورزشگاه آنفیلد مقابل کریستال‌پالاس به میدان رفت که جدال دو تیم در پایان با شکست یک بر صفر شاگردان یورگن کلوپ خاتمه یافت.

عقاب‌های لندن در این دیدار توسط ابرچی ازی (دقیقه 14) به گل رسیدند.

با این نتیجه، شاگردان یورگن کلوپ با 71 امتیاز در رده سوم جدول باقی ماندند و به نوعی قهرمانی را به دو تیم منچسترسیتی (73 امتیاز) و آرسنال تعارف زدند. کریستال‌پالاس هم با این برد 33 امتیازی شد و به رده چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

در بازی همزمان هم وستهام در خانه خود با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد.

لیورپول با جانشین کلوپ به توافق رسید

در همین چارچوب از ساعت 19 امشب به وقت تهران، آرسنال در ورزشگاه امارات شهر لندن به مصاف استون‌ویلا می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • ذوب‌آهن از آمل به نیمه‌نهایی رسید
  • ترمز خیبر کشیده نشد!
  • این برد از نان شب برای استقلال واجب‌تر بود
  • ‌هراسی از میدان دادن به بازیکنان جوان نداریم
  • پیروزی شیرین دریا در خانه
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه‌مدت جهانبخش
  • شوک بزرگ؛ لیورپول باخت و از منچسترسیتی جا ماند
  • پیروزی اقتصادی بارسلونا پیش از سفر به مادرید
  • نتایج بازی‌های سوم مرحله یک چهارم پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران