Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم پرسپولیس روز شنبه باید در حساس‌ترین دیدار نیم‌فصل اول خودش به مصاف پارس‌جم برود. تیمی که هفته گذشته مقابل فولاد اولین شکست فصلش را تجربه کرد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازی با پارس‌جم بازی مهمی برای هافبک طراح و خوش‌نقش پرسپولیس است.

تیم پرسپولیس روز شنبه باید در حساس‌ترین دیدار نیم‌فصل اول خودش به مصاف پارس‌جم برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی که هفته گذشته مقابل فولاد اولین شکست فصلش را تجربه کرد و با یک امتیاز اختلاف و یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس در صدر قرار دارد. حساس‌ترین دیدار هفته سیزدهم سرنوشت صدرنشین لیگ را مشخص می‌کند. پرسپولیسی‌ها در این بازی حساس یکی از بازیکنان کلیدی خودشان را در اختیار ندارند. بشار رسن بازیکنی است که برانکو در طول هفته‌های اخیر اعتماد زیادی به او پیدا کرده و بشار هم موثر ظاهر شده. اما از بدشانسی برانکو، این بازیکن عراقی در دقایق ابتدایی دیدار مقابل پدیده مصدوم شد و بازی روز شنبه را نیز از دست داده است. این بهترین فرصت برای این است که محسن مسلمان دوباره به ترکیب فیکس پرسپولیس برگردد. مسلمان از بازی مقابل نفت‌تهران در جام حذفی که از لیست خارج شد، در بازی‌های پرسپولیس به عنوان یار ذخیره به میدان رفته و به نوعی با حضور رسن جای خود را در ترکیب اصلی از دست داد. این بازی علاوه بر اینکه می‌تواند فرصت خوبی برای بازگشت مسلمان باشد، مشخص‌کننده رابطه بین برانکو و او هم خواهد بود. چراکه طی هفته‌های اخیر صحبت‌های زیادی درباره رابطه بین پروفسور و مهندس پرسپولیس به میان آمده است. البته که برانکو اعلام کرده مسلمان هیچ مشکلی ندارد و در طرف مقابل مسلمان نیز کمتر از هر مربی دیگری وارد چالش با برانکو شده است. باید دید آیا در بازی روز شنبه بازگشت مسلمان اتفاق می‌افتد تا مهر باطل روی مشکل بین او و برانکو زده شود؟ چراکه سیامک نعمتی هم در شرایط بسیار خوبی است و برانکو این هفته‌ها بیشتر به او اعتماد می‌کند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۲۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار

تیم فوتبال پرسپولیس، امروز (چهارشنبه)، آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر صنعت نفت را برگزار کرد...

طرفداری| پرسپولیس، امروز (چهارشنبه)، آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر صنعت نفت را برگزار کرد و راهی فرودگاه شد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، آخرین تمرین خود پیش از سفر به آبادان و دیدار برابر صنعت نفت را از ساعت ۱۲:۱۵ امروز در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند. در این تمرین که حدود یک ساعت به طول انجامید، بازیکنان ابتدا در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سید جلال حسینی هم در یکی از گروه‌ها حاضر بودند و در کنار سایر بازیکنان پا به توپ شدند.

فضای شادی در تمرین امروز وجود داشت و بعد از آن هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت. علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف کماکان به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی کار کردند و این بازی را هم از دست می‌دهند اما سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار داشتند.

پس از پایان تمرین و بعد از استراحتی کوتاه، بازیکنان و اعضای تیم، راهی فرودگاه شدند تا برای پرواز به مقصد آبادان آماده باشند. تیم فوتبال پرسپولیس، فردا پنج‌شنبه از ساعت ۱۹ در آبادان، میهمان صنعت نفت خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس برابر صنعت نفت
  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • شهاب زاهدی از لیست آویسپا برای جدال با ماتسوموتو یاماگا خط خورد
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر
  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال