Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@11:09:51 GMT

واکنش آمریکا به بازگشت حریری به لبنان

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۶۲۶۰۳

مقامات آمریکا از مذاکرات حریری با «میشل عون» رئیس جمهور لبنان و اظهارات وی که تأیید کننده تعهدش به ثبات سیاسی در لبنان است، دلگرم شده است. ناطقان: یبه گزارش  رویترز، یک مقام وزارت امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که واشنگتن از بازگشت «سعد حریری» نخست وزیر لبنان به کشور خود استقبال کرد.
این مقام در ادامه افزود که مقامات آمریکا همچنین از مذاکرات حریری با «میشل عون» رئیس جمهور لبنان و اظهارات وی که تأیید کننده تعهدش به ثبات سیاسی در لبنان است، دلگرم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است که سعد حریری پس از اعلام ناگهانی استعفای خود در روز چهارم نوامبر و بازگشت به بیروت، تصمیم خود به استعفاء را بنا به درخواست میشل عون بطور موقت کنار گذاشت.
منبع: مهر برچسب ها: سعد حریری ، لبنان ، میشل عون

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۲۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کرملین به انتقال کمک‌های چند میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین

دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه در گفتگو با خبرنگاران گفت که ارسال کمک‌های نظامی چند میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین تغییری در وضعیت میدان جنگ ایجاد نمی‌کند. 

پسکوف گفت: اگر به خاطر داشته باشید، یک سال پیش، همه می‌گفتند که منتظر شکست روسیه در میدان جنگ هستند. هر میلیارد دلاری که ایالات متحده به اوکراین می‌فرستاد... همه روز‌ها را تا فروپاشی روسیه می‌شمردند. ما از این اظهارات خسته نشده ایم چرا که محموله‌های سلاح پویایی ما در مرز‌ها را تغییر نمی‌دهد. 

پیش از این، سنای آمریکا با پیش نویس قانونی برای ارسال کمک ۶۱ میلیارد دلاری به اوکراین موافقت کرد. تقریباً یک سوم این مبلغ صرف پر کردن زرادخانه‌های ایالات متحده می‌شود.

جنگ اوکراین گرچه در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ با پیروزی‌هایی برای کی یف همراه بود، اما از سال ۲۰۲۳ ارتش روسیه دست بالا را در جبهه‌های نبرد دست گرفت و روز به روز بیشتر در حال تسلط نظامی بر اوکراین است. با این وجود، مقامات غربی در تلاش هستند با تامین تسلیحات لازم، مانع از شکست مطلق کی یف شوند. 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • واکنش کرملین به انتقال کمک‌های چند میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین
  • واکنش میرسلیم به بازگشت گشت ارشاد: هرکس در مقابل احکام الهی بایستد آدم فاسقی است
  • خیز بلند چین در افغانستان؛ چالش‌ها و چشم‌انداز
  • راه بی بازگشت پاکستان در تکمیل خط لوله گاز | سفر رئیسی صادرات انرژی ایران را تسهیل می کند؟
  • علی دایی تکذیب کرد؛ اصلا و ابدا مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام
  • اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس
  • اعلام شرط روسیه برای بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای
  • لاوروف شرط بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای را گفت
  • شرط روسیه برای بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای
  • بازگشت تحریم‌های نفتی آمریکا علیه صنعت نفت ونزوئلا