Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی های حساس همیشه حاشیه هایی را به همراه دارد اما خوشبختانه در این دیدار شاهد آن نبودیم و من هم ترجیح میدهم در این درگیری های حاشیه ای شرکت نکنم.به گزارش بلاغ،هافبک ریز نقش تیم ملوان انزلی در گفتگو با خبرنگار مازنداسپرت بیان داشت:بازی خوب و درگیرانه ای را از سوی دو تیم شاهد بودیم که تیم میزبان چون از حمایت هواداران خود برخوردار بود عملکرد بهتری را داشت ولی ما هم موفق شدیم تا به خوبی حملات آنها را کنترل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازیکن سابق تیم خونه به خونه اظهار داشت: من فوتبالم را از تیم خونه به خونه بابل آغاز کردم و چندین سال در این تیم حضور داشتم به همین خاطر بازی کردن در مقابل خونه به خونه و این هواداران فهیم که همیشه به بنده لطف داشته اند برایم سخت است.
وی در پایان خاطرنشان کرد:واقعا جای یک تیم مازندرانی در لیگ برتر خالی است و باشگاه ملوان نیز جایگاهی فراتر از لیگ یک را دارد که امیدوارم هم تیم شهرم یعنی خونه به خونه و هم تیم ریشه دار ملوان در بالاترین سطح فوتبال ایران بازی کنند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۲۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد عمری با ملوان اوج گرفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد عمری که این هفته در دیدار مقابل پرسپولیس حدود یک نیمه فرصت بازی پیدا کرد، خط دفاعی سرخپوشان را به شدت آزار داد و مدافعان این تیم را بارها دریبل زد و موفق شد خود را به عنوان بهترین بازیکن تیمش مطرح کند.

عمری از زمان پیوستن به تیم ملوان در ترکیب این تیم کاملا موثر عمل کرده و حالا برای بازی با سپاهان نیز انگیزه بسیار زیادی دارد تا خود را در این دیدار حساس نشان دهد و برای تیمش موثر عمل کند.

او که این فصل با پرسپولیس در رقابت آسیایی حضور داشت، امیدوار است با پیروزی در بازی با سپاهان تیمش را به منطقه آسیایی برساند و موفق شود برای فصل آینده هم در آسیا به میدان برود.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد/امیدوارم نساجی ماندگار شود
  • افول لیگ برتر: به لقب (لیگ کشاورزان) سلام کنید!‏
  • هاشم بیک زاده: امیدوارم حاشیه‌ها در لحظه حساس به قهرمانی استقلال ضربه نزند / فیلم
  • گلزن پرسپولیس به نفت در اختیار تارتار
  • صعود سپاهان به رده سوم جدول
  • صعود سپاهان در جدول با برد در دربی اصفهان
  • صداقت: مشکلی با نیمکت‌‌نشینی ندارم
  • تاکید بر دوری از حاشیه‌ها در دیدارهای لیگ برتر بسکتبال
  • فیزیوتراپی تارتار برای حضور روی نیمکت ملوان
  • محمد عمری با ملوان اوج گرفت (عکس)