Web Analytics Made Easy - Statcounter

339 اثر در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی به دبیرخانه جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان رسیده است.

به گزارش خبرگزارش صدا و سیما، مرکز اصفهان ؛ دبیر سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان گفت: 94 اثر مربوط به بخش خیابانی و 245 اثر نیز متعلق به نمایش‌های صحنه‌ای است.
محمد شفافی افزود: مرحله بازخوانی متون نمایش‌های بخش صحنه‌ای به اتمام رسیده که 75 نمایش به عنوان آثار منتخب وارد مرحله بازبینی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به ثبت نام هنرمندان 67 شهر کشور در جشنواره سیزدهم  گفت: هنرمندان شهرهای همدان، ملایر، کرمانشاه، رشت، اراک، تهران، اصفهان، یزد، بناب، قم، اهواز، آبادان، بروجن، کرج، مرند، ارومیه، قزوین، ساوه، استهبان، نطنز، مرودشت، خارک، نجف‌آباد، تبریز، کرمان، شیراز، مشهد، نهاوند، دیوان‌دره، رامسر، میناب، کاشان و... در این جشنواره شرکت کرده اند.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 1-03155425434 تماس یا به نشانی اینترنتی   mehrfestival.ir  مراجعه کنند.
سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان در بخش‌های نمایش‌های خیابانی، صحنه‌ای و کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی از 14 تا 21 دی در‌ فرهنگسرای مهر کاشان برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۲۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور، از ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود و نمایش ۴۴۴ به کارگردانی نرجس آخوندپور در این جشنواره حضور خواهد داشت.   گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور یافت.

دیگر خبرها

  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان