Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات و اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان یک باند کلاهبرداری که از طریق جعل عنوان دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و این وزارتخانه اقدام به اخاذی می کرد متلاشی شد.

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان ،   بنا به اعلام وزارت اطلاعات ،سرکرده اصلی این باند که ماه ها متواری بود هم با هماهنگی مرجع قضایی در تهران دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر این گزارش سرکرده این باند به هویت میلاد با اجیر کردن چند نفر و ارایه کارت های صوری با معرفی خود به عنوان کارمند وزارت اطلاعات و وابسته به بیت مقام معظم رهبری و دادن وعده های مختلف به افراد ، از بیش از 50 نفر صدها میلیون تومان در 15 استان کشور کلاهبرداری کرده است.
وزارت اطلاعات همچنین به جاعلان عناوین این وزارتخانه و دفتر مقام معظم رهبری هشدار داد که با این قبیل پرونده ها بدون هیچگونه مماشاتی همچون یک مورد امنیتی برخورد خواهد کرد.
وزارت اطلاعات ضمن تشکر از همراهی دستگاه قضایی بخصوص دادستان زاهدان در پیگیری این پرونده از مردم خواست تا هر گونه شکایت از وی و یا سوءاستفاده از عنوان این وزارتخانه و دفتر مقام معظم رهبری را فوراً به شماره ی 113 (ستادخبری وزارت اطلاعات) گزارش کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، باند فساد و فحشا توسط پلیس ایران منهدم شد؛ شبکه ای که به طمع پول، دختران این سرزمین اغفال و وارد تجارت فحشا شدند؛ انگیزه هایی که همه فرآورده فرهنگ روابطِ آزاد هست.

روز پنجم اردیبهشت ماه سال جاری، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی پلیس درباره پرونده "لِوِل آپ دنس" که به بهانه اجرای مسابقه رقص در کشور‌های همسایه اقدام به شناساییِ دختران برای اهداف غیر اخلاقی، فیلم‌های مستهجن، قاچاقِ انسان و تشکیل شبکه‌های فحشا و... می‌نمودند، گفت: پشت پرده برخی از تبلیغات به ظاهر مفرح و کم خطر، اقدامات غیرقانونی و غیراخلاقی گسترده‌ای است که مستقیماً خانواده‌ها را تهدید می‌کند.

دیگر خبرها

  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای