Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه مقداد رشت گفت: طرح گشت محله ‌محور برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در راستای اینکه امنیت مردمی و پایدار شود با حضور بسیجیان در این هفته آغاز می‌شود.

سرهنگ پاسدار حمید یحیی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: نهادهای مسئول کمک‌های مردمی را جمع آوری می‌کنند و در این میان پایگاه‌های مقاومت نیز اقدام به دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی همشهریان کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کمک‌های دریافتی شامل پوشاک، مواد غذایی، وسایل گرمایشی، پتو و آب معدنی است بیان کرد: با قدردانی از همت و تلاش همه‌ نهادها، از شهروندان تقاضا داریم تا کمک‌های خود را از طریق نهادهای مربوطه به‌دست مردمان زلزله‌زده برسانند.

فرمانده سپاه ناحیه مقداد رشت درباره هفته بسیج ابراز داشت: در طول هفته بسیج برنامه‌های شاخص و متنوعی حول محور جهاد فرهنگی، علمی و پژوهشی، امنیتی، خدمات اجتماعی و اقتصاد مقاومتی در همایش‌ها و نشست‌ها برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

یحیی پور با اشاره به اینکه الگوگیری دیگر کشورها از تفکر و فرهنگ بسیجی است و این تفکر مردم مظلوم را به مقابله با استکبار وا می‌دارد افزود: شاهد شکل‌گیری هسته‌های مقاومت در سراسر جهان هستیم که در مقابل نقشه‌های شوم استکباری ایستادگی می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقداد رشت به برگزاری همایش بسیجیان در سالن تختی خمام اشاره کرد و گفت: هم‌زمان با 5 آذر سالروز بسیج مستضعفین تمامی بسیجیان سه بخش خمام، خشکبیجار و لشت نشاء در سالن تختی شهر خمام تجمع می‌کنند.

یحیی پور بسیجیان را حافظان محله‌ها و روستاها دانست و بیان داشت: طرح گشت محله ‌محور برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در راستای اینکه امنیت مردمی و پایدار شود با حضور بسیجیان در این هفته آغاز می‌شود.

وی افزود: افتتاح دو ساختمان پایگاه مقاومت، برگزاری تورهای ایست و بازرسی و نمایش اقتدار بسیج، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و تجلیل از بسیجیان نمونه در عرصه خدمت رسانی به مردم و محرومان از جمله برنامه‌های هفته بسیح است.

فرمانده سپاه ناحیه مقداد رشت اعلام کرد: برگزاری دعاهای کمیل، توسل، ندبه و زیارت عاشورا در همه پایگاه‌های مقاومت به همراه نشست‌های بصیرتی و سیاسی با حضور اساتید و مربیان عقیدتی سیاسی نیز از جمله برنامه‌های جانبی این هفته است.

انتهای پیام/

R7877/P1377/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۳۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در آستانه هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج در نشست خبری  شرکت کرد و به خبرنگاران گفت: ۲ هزار و ۷۶۰ برنامه در سطح بسیج و ۱۴۱ برنامه در سطح سپاه طی هفته عقیدتی و سیاسی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام میثم فیاضی ادامه داد: برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، تجلیل از هادیان سیاسی و مربیان حلقه‌های صالحین، برپایی حلقات صالحین، برگزاری مسابقه نقاشی و خطاطی در مدارس، برپایی نمایشگاه کتاب از آثار شهید مطهری و سایر شهدا اهم برنامه‌ها است.

وی، بصیرت دهی به جامعه را از عمده برنامه های سپاه و بسیج در هفته عقیدتی، سیاسی اعلام کرد و گفت: امروزه جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه است. 

حجت الاسلام فیاضی، اظهار کرد: جامعه ای موفق است که اهل بصیرت باشند و با گذشت ۴۵ سال از انقلاب، مردم به واسطه بصیرت و آگاهی ایجاد شده، در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی همواره حضور فعال داشتند. 

وی تشریح ثمرات و موفقیتهای انقلاب اسلامی را از مصادق جهاد تبیین دانست و گفت: وعده صادق تجلی و مایه تبلور انقلاب اسلامی بود. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان، تاکید کرد: ایران، آرمانی ترین کشور در دفاع از دین و استقلال در دنیا است لذا تبیین دستاوردها و موفقیتهای نظام در دستور کار قرار گیرد. 

از ۸ تا ۱۳ اردیبهشت ماه به عنوان هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج نام‌گذاری شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان