Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروس دین‌محمدی یکی از گزینه‌های دستیاری وینفرد شفر در استقلال بود. دین‌محمدی که در کمیته فنی استقلال حضور داشت و یکی از کسانی بود که به حضور سرمربی آلمانی در این تیم رای مثبت داد. 
به گزارش تابناک ورزشی، بعد از حضور شفر در ایران، بحث دستیاری او مطرح شد. حتی در یک روز رسانه‌ها خبر رسمی حضور دین‌محمدی روی نیمکت استقلال را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبری که واکنش‌های زیادی را به همراه داشت و خیلی زود با تکذیب باشگاه همراه شد. در نهایت دین‌محمدی نتوانست به استقلال برگردد و راهی لیگ یک شد.
سیروس دین‌محمدی فصل را با راه‌آهن استارت زده بود. در همان اولین بازی شکست چهار بر صفر را تجربه کرد. در بازی دوم هم باخت. در بازی سوم هم سه بر صفر شکست خورد. دریافت هشت گل در سه بازی و بدون حتی یک گل زده، او را از نیمکت راه‌آهن دور کرد. دین‌محمدی در این مقطع از راه‌آهن جدا شد و درگیر حواشی استقلال شد. با دوری از استقلال، به نیمکت شهرداری تبریز رسید. حالا پنج مسابقه است که سیروس دین‌محمدی روی نیمکت شهرداری تبریز می‌نشیند. در این ۵ بازی، شهرداری تبریز فقط سه گل زد که این سه گل، دو باخت و یک تساوی برای‌ این تیم به همراه داشت. دو شکست و سه تساوی حاصل کار دین‌محمدی در شهرداری تبریز است.
به نوشته سایت برنامه نود گزینه دستیاری وینفرد شفر در این فصل، مجموعا ۸ مسابقه روی نیمکت تیم‌های لیگ یکی (راه آهن و شهرداری تبریز) نشسته است که ۵ باخت و سه تساوی به همراه داشته است. تیم‌های دین‌محمدی در قبال ۳ گلی که زدند، ۱۴ گل دریافت کردند.
نتایج این فصل تیم‌های سیروس دین‌محمدی۳ هفته در راه‌آهنراه آهن ۰-۴ شهرداری ماهشهرراه‌آهن ۰-۱ برق نوین شیرازراه‌آهن ۰-۳ مس کرمان
۵ هفته در شهرداری تبریزشهرداری تبریز ۱-۱ صبای قمشهرداری تبریز ۰-۰ آلومینیوم اراکشهرداری تبریز ۱-۲ ایرانجوانشهرداری تبریز ۰-۰ خونه‌به‌خونهشهرداری تبریز ۱-۳ فجرسپاسی

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۳۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی تیم تراکتور، فردا درتبریز

ازهفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال تیم تراکتور، فردا ازساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز، میزبان تیم استقلال تهران خواهد بود.

دور رفت را تیم استقلال با نتیجه ۲ برصفربه برتری رسیده بود.

درجدول رده بندی، تیم استقلال تهران با ۵۳ امتیاز، صدرنشین است وتیم تزاکتور هم با ۴۰ امتیاز، دررده چهارم قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • ردپای یحیی در آخرین صفرصفر تراکتور استقلال در تبریز
  • خالدآبادی پس از ۳۱۶ روز درون دروازه استقلال!
  • استقلال باید در تبریز مانند یک قهرمان بازی کند
  • بازی تیم تراکتور، فردا درتبریز
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم