Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تاکنون 500 تن کالای کمک های مردمی این استان توسط جمعیت هلال احمر این استان به مناطق زلزله کرمانشاه ارسال شده است.

به گزارش ایرنا، شهرام میرزایی روز پنجشنبه در حاشیه ارسال محموله جمعیت هلال احمر استان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز/ پنجنشبه/ محموله مواد غذایی و بهداشتی با 2 دستگاه وسلیه نقلیه سنگین به منطقه زلزله زده کرمانشاه ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآوری کرد: تاکنون 203 میلیون تومان کمکهای نقدی مردم نوعدوست این استان برای کمک رسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه جمع آوری شد و هم استانی ها همچنان می توانند کمک های نقدی خود را واریز کنند.
میرزایی افزود: شماره حساب 99999 نزد کلیه بانکها و یا شماره کارت 4606_7006_3277_6104 نزد بانک ملت بنام جمعیت هلال احمر واریز و یا با شماره حساب های 702070 و 800300 نزد بانک ملی و همچنین شماره گیری از طریق تلفن همراه با شماره گیری کد #724* در جمع آوری کمک ها نقدی در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: با توجه به اعلام مسئولان ، اقلام غیر نقدی مورد نیاز مناطق یاد شده کفایت می کند و علاقمندان می توانند کمکهای نقدی داشته باشند.
وی بیان کرد: متاسفانه با وجود اطلاع رسانی انجام گرفته برخی همشهریان در ارسال اقلام غیر نقدی مانند پتو دقت چندانی نداشتند و اغلب کهنه و مستعمل بودند و حتی این موضوع نیز درجای جای منطقه زلزله زده کرمانشاه بخوبی قابل مشاهده بود.
میرزایی افزود: این جمعیت از امروز/ پنجشنبه/ کار توزیع اقلام غذایی خشک یک ماهه جمعیت تحت پوشش در مناطقه دالاهو کرمانشاه را آغاز کرده و طی چهار روز آینده نیز تیم جمعیت هلال احمر استان فعالیت خود در منطقه تحت پوشش را به اتمام رسانده و به جمعیت هلال احمر این استان تحویل می دهد.
وی خاطر نشان کرد: این جمعیت در مدت فعالیت خود نسبت به توزیع 2 هزار و 30 عدد دفترچه خانوار از سوی جمعیت هلال احمر این استان در منطقه زلزله زده دالاهو اقدام کرده است.
به گزارش ایرنا زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 33.9 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده زیان ها و آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده است.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار : اسماعیل جهانبخش

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۳۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: با انجام ۷۵ عملیات امدادی از بیست‌‍وهفتم فروردین تا سی‌ام فروردین به ۵۲۹۳ نفر امدادرسانی شد، ۶۶۳ نفر اسکان اضطراری یافتند و ۱۳۲ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی اظهار کرد: استان‌های بوشهر، خراسان رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد دچار سیل و آب‌گرفتگی شده‌اند و به دریافت خدمات امدادی نیاز پیدا کردند.

وی افزود: با انجام ۷۵ عملیات امدادی از بیست‌وهفتم فروردین تا امروز، سی‌ام فروردین به ۵۲۹۳ نفر امدادرسانی شد، ۶۶۳ نفر اسکان اضطراری یافتند و ۱۳۲ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه ۲۱۹ تیم عملیاتی شامل ۸۱۹ امدادگر در عملیات امداد در سیل و آب‌گرفتگی مناطق جنوبی کشور مشارکت داشتند، خاطرنشان کرد: با همکاری و تلاش امدادگران، تخلیه آب از ۵۸ واحد مسکونی انجام و سه اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک با ٨٠ دستگاه چادر برای اسکان افراد متأثر از سیل برپا شد.

کد خبر 745752

دیگر خبرها

  • اعزام گروههای ارزیاب از جمعیت هلال احمر به محل زلزله در روداب سبزوار
  • انجام معاینات پزشکی و واکسیناسیون ۹۶۵ نفر از زائران حج تمتع
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل کرمان
  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • یاس، طرحی برای توانمندی دختران در مناطق کم برخوردار
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان