Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه مقاومت بسیج امام حسن عسکری(ع) کرمان رتبه اول جشنواره سراسری تولیدات فرهنگی هنری پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره سراسری تولیدات فرهنگی هنری پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر کشور، از فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن عسکری(ع) کرمان تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که با حضور سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، معاونین فرهنگی سپاه از سراسر کشور و جمعی از هنرمندان بسیجی همراه بود با اهدای تندیس طلایی جشنواره از ثارالله انکوتی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن عسکری(ع) کرمان در بخش هنرهای نمایشی جشنواره تجلیل شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن عسکری(ع) کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهارداشت: حدود 70 هزار اثر فرهنگی هنری از پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه پایگاه مقاومت بسیج امام حسن عسکری(ع) کرمان با ارسال اثر تعزیه در این جشنواره شرکت کرد افزود: وجه تمایز جشنواره مدرسه عشق با سایر جشنواره‌هایی که تاکنون شرکت کردم، پیگیری عوامل اجرایی آن بود و از زمان ارسال اثر چندین مرتبه مراحل وصول اثر، روند داوری و همچنین زمان برگزاری اختتامیه را اطلاع رسانی می‌کردند.

انکوتی با بیان اینکه توجه سازمان بسیج به خلق آثار هنری در پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد باعث رویش هنرمندان جوان انقلابی شده است خاطرنشان کرد: از فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان، معاونت فرهنگی سپاه کرمان و همچنین فرماندهی سپاه ناحیه حضرت رسول(ص) کرمان برای حمایت بسیجیان در این زمینه تشکر می‌کنم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن عسکری(ع) کرمان بیان کرد: اثر ارسال شده به جشنواره پنجم با همکاری هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل(ع) و در روستای ده‌زیار از پایگاه‌های تعزیه استان کرمان اجرا و تصویربرداری شده است.

به گزارش تسنیم، پنجمین دوره جشنواره سراسری مدرسه عشق سال گذشته با هدف استعدادیابی جوانان بسیجی در سطح کشور برگزار شد که با داوری آثار، همزمان با هفته بسیج امسال از برگزیدگان کشوری آن در سالن بصیرت لانه جاسوسی در تهران تجلیل شد.

انتهای پیام/

R7860/P1377/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۴۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیشابور گفت: تمامی شهرستان‌های استان در ۴ مرحله بصورت فصلی ارزیابی می‌شوند که شهرستان نیشابور در سه فصل رتبه اول و در یک فصل رتبه دوم و در مجموع رتبه اول ارزیابی عملکرد  را بدست آورده است.

علی مبارکی افزود: شاخص‌ها ارزیابی در حوزه‌های کاری زراعت، باغبانی، حفظ نباتات، مکانیزاسیون، امور دام و طیور، آب و خاک، روابط عمومی، ترویج و آموزش کشاورزی، امور اراضی، امور آبزی پروری، امور اداری و مالی، برنامه ریزی و امور اقتصادی و. انجام شده است.

وی گفت: مهمترین مولفه اجرای این طرح مبتنی بر اصل رقابت است که از نتایج اجرای آن توسعه نظارت‌ها بر عملکرد واحد‌های شهرستانی ونیز اجرای این طرح باعث آگاهی مدیران محترم شهرستان‌ها از وضعیت واحد‌های تحت پوشش خود در مقایسه با سایر شهرستان‌های استان و استفاده در تصمیم گیری‌های مدیریتی خواهد شد که با بررسی جزء به جزء نتایج آنالیز شده، خواهند توانست نسبت به تقویت و بازنگری عملکرد واحد‌های ضعیف‌تر و نیز تشویق واحد‌های موفّق اقدام کنند.

 

دیگر خبرها

  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • رتبه نخست ایران در پیوند کلیه در خاورمیانه
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور