Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@20:23:37 GMT

۱۰۰ مقاله به همایش فاخری ها در چالوس ارسال شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۶۴۴۳۹

۱۰۰ مقاله به همایش فاخری ها در چالوس ارسال شد

چالوس - دبیر علمی همایش ملی فاخری ها از ارسال ۱۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش ملی فاخری ها در چالوس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فریده یوسفی پیش ازظهر پنجشنبه در حاشیه همایش ملی فاخر که به میزبانی شهرستان چالوس برگزار شد با تشریح چگونگی تشکیل دبیرخانه این همایش اظهار کرد: بعد از تشکیل نخستین جلسه شورای سیاستگذاری به ریاست معاون استاندار مازندران و تشکیل دبیرخانه همایش در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در زمستان سال گذشته فراخوانی با محورهای ادبیات فارسی و زبان شناسی، تعزیه و هنر، قرآن، حدیث و فقه، ادیان، فلسفه و عرفان، آیینی و اجتماعی و فرهنگی چاپ و به دو صورت الکترونیکی و فیزیکی به دانشگاههای سراسر کشور و ادارات و موسسات مربوط ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از بین دهها داوری که به دبیرخانه نعرفی شدند ۲۵ داور با تخصص  محورهای فوق از بین استادان دانشگاه و حوزه از استان و خارج از استان انتخاب شدند.

دبیر علمی همایش ملی فاخر با اعلام اینکه یکصد مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد، بیان کرد: هر مقاله از سوی سه تا پنج داور بررسی و نمره داده شد که از این تعداد ۷۶ مقاله انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه ۱۱ مقاله در قالب سخترانی ارائه شد، خاطرنشان کرد: هر ۷۶ مقاله در مجموعه دو جلدی ۸۰۸ صفحه ای به چاپ رسید.

یوسفی با بیان اینکه ۴۸ مقاله از نظر تنوع محورها در قالب ادبیات فارسی و زبان شناسی بود، یادآور شد: در بخش تعزیه و هنر تعداد ۱۰ مقاله، ادیان و فلسفه و عرفان نیز ۷ مقاله و اشعار آیینی ۵ مقاله و دو حوزه دیگر نیز سه مقاله ارائه و پذیرش شد.

وی ادامه داد: از بین دانشگاههای کشور دانشگاه آزاد واحد قائمشهر با ۹ مقاله رتبه نخست و دانشگاه آزاد واحد چالوس نیز با ۸ مقاله رتبه دوم را به خود اختصاص دادند.

دبیر علمی همایش ملی فاخر در پایان گفت: ۶۵ مقاله توسط دبیرخانه همایش و همکاری نویسندگان مقاله خلاصه شد و به صورت پوستر در حاشیه سالن همایش به نمایش گذاشته شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۴۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره سراسری تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی فراخوان داد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجوی متقاضی، صرفاً میتواند در یکی از بخش‌های جشنواره (بخش صحنه‌ای و بخش نمایشنامه نویسی) یا به عنوان کارگردان حاضر شوند (به غیر از بخش نمایشنامه نویسی)

جشنواره دارای ۲ بخش رقابتی است:
الف: بخش رقابت دانشجویان هنر‌های نمایشی (این بخشِ بر کارخلاق  و ایده‌های اجراییِ نوین و تجربی تاکید دارد)
ب: بخش رقابت دانشجویان سایر رشته‌ها 

دانشجویان متقاضی در هنگام ثبت نام، ملزم هستند گواهی اشتغال به تحصیل، مجوز نویسنده، مترجم و ناشرِ اثر پیشنهادی خود را در به دبیرخانه جشنواره ارائه کنند.  
پس از اعلام نتایج اولیه، هرگونه تغییر در شرایط درخواستی تنها با هماهنگی و موافقت دبیرخانه امکان پذیر است.

ستاد برگزاری جشنواره سراسری تئاتر دانشگاه آزاداسلامی به هر یک از آثار منتخب، کمک هزینه پرداخت خواهد کرد.

برای ثبت نام آثار خود را تا ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ به نشانی    https://eas.iau.ir/fa/form/۲۸    ارسال کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تماس ۷۳۶۸۱۶۸۹ -۰۲۱ تماس گرفته و یا به نشانی پیام‌رسان ما در بله bashgahe_roshd@ مراجعه کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشنواره سراسری تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی فراخوان داد
  • تشکیل قرار گاه تحول فرهنگی با هدف مقابله با آسیب های اجتماعی
  • اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز تبیین می شود
  • ارسال ۲۰۰ مقاله ملی و بین‌المللی به کنگره جهانی حضرت رضا(ع)
  • ارسال ۲۰۰ مقاله ملی و بین المللی به کنگره جهانی حضرت رضا (ع)
  • رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد معرفی شد
  • حوزه و دانشگاه دو نهاد فاخر علمی و فرهنگی در عرصه بین‌الملل
  • ارسال ۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه»
  • ارسال بیش از ۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه»
  • همایش ملّی زبان‌ها و گویش‌های ایران فراخوان داد