Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اتحاد شکل‌گرفته بسیحیان جهان اسلام موجب سرنگونی ابدی داعش شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، سردار سرتیپ پاسدار علی‌اکبر پورجمشیدیان ظهر امروز در حاشیه آئین افتتاحیه سی ‌و ششمین دوره مسابقات سراسری برادران پایور و وظیفه و شانزدهمین دوره مسابقات سراسری خواهران شاغل نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مسابقات قرآن کریم همه ساله در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح برگزار می‌شود که مرحله مقدماتی در سطح یگان‌ها حاضر هستند و برگزیدگان به مرحله کشوری راه‌ می‌یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرحله کشوری سی‌وششمین دوره مسابقات قران نیروی زمینی سپاه به میزبانی مشهد برگزار می‌شود و هدف اصلی از برگزاری آن ترویج سبک زندگی قرآنی در خانواده‌های نیروهای مسلح بوده و امیدواریم که در راه ترویج قرآن گامی موثر برداریم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آمار شرکت‌کنندگان حاضر در این رویداد قرآنی، خاطرنشان کرد: در این مسابقات 273 نفر در رشته‌های حفظ 3، 5، 10، 20 و 30 جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، تفسیر، مفاهیم و اذان طی روزهای دوم و سوم آذر ماه به مدت دو روز در مشهد‌الرضا(ع) برگزار می‌شود.

پورجمشیدیان تصریح کرد: در هر دوره به شکل ویژه روی مباحث مفهومی و کاربردی کار می‌شود؛ نیروی زمینی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی تعداد قابل توجهی نخبه قرآنی ملی و بین‌المللی پرورش داده است.

وی شکست ابدی داعش را حاصل حرکت رزمندگان اسلام در مسیر قرآن و عترت دانست و تاکید کرد: رزمندگان دلاور و مدافعان حرم تا آخرین قطره خون خود در مقابل ظالمان ایستادند و اجازه گستاخی به آن‌ها ندادند و در این مسیر سر، تن، دست و پا را دادند اما به دشمن اجازه نفوذ ندادند و اتحاد شکل‌گرفته بسیحیان جهان اسلام موجب سرنگونی ابدی داعش شد.

انتهای پیام/

R41347/P1377/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۴۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

بنابر روایت مهر، در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899186

دیگر خبرها

  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • سپاه پاسداران به سرمایه ملی و جهان اسلام تبدیل شد
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • فعالیت خدماتی، زیرساختی و امدادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • سپاه پاسداران مظهر اقتدار جهان اسلام
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود