Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: برخورد یک دستگاه سواری پژو با یک دستگاه موتورسیکلت در محور چابهار - نیکشهر 2 کشته و سه مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ یداله ستوده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه در ساعت7 و 45 دقیقه صبح امروز در حدود 50 کیلومتری محور چابهار به نیک شهر اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: توجه نکردن به جلو از سوی راننده سواری پژو در این حادثه سبب شد که 2 راکب موتورسیکلت در دم فوت کنند و سه سرنشین خودرو سواری مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شوند.
وی تاکید کرد: طبق ماده 180 آیین نامه راهنمایی و رانندگی رانندگان ملزم به توجه کامل به جلو هستند و باید از هر گونه عملی که موجب انحراف ذهن و حواس پرتی آنان شود اجتناب کنند.
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: هموطنان هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان به دلیل گستردگی راههای ارتباطی دارای 2 قرارگاه پلیس راه در شمال (زاهدان) و جنوب (ایرانشهر ) است.
7316**6081 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشار دهنده: حیدر سرایانی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. irnazahedan@

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۴۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان

 سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در این خصوص اظهار داشت: به محض اطلاع از جاری شدن سیل در شهرستان‌های استان کارکنان خدوم انتظامی به محل اعزام و ضمن تامین نظم و امنیت ترافیکی به امدادرسانی سیل زدگان شتافتند.

 وی افزود: تلاش کارکنان انتظامی به همراه سایر دستگاه‌های دخیل در موضوع امداد رسانی تا بازگشایی معابر و محور‌های مواصلاتی و حل مشکلات شهروندان ادامه دارد و کنار مردم هستیم.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان عنوان داشت: خدمت به مردم افتخار انتظامی استان است و شهروندان اطمینان داشته باشند که پلیس با تمام توان و هر لحظه برای امنیت و آرامش آنان تلاش می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۲۱ راه ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی درجنوب سیستان وبلوچستان
  • شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی بارانسنجی جنوب استان
  • حضور وزیرکشور درمناطق سیل زده جنوب،سیستان وبلوچستان
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی
  • قطع ارتباط ۳۰۰ روستا در جنوب استان
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • توصیه مهم پلیس راهور؛ از سفر به استان‌های جنوب شرقی اجتناب کنید