Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های لیگ اروپا امشب با برگزاری 24 دیدار در سراسر قاره سبز پیگیری می شود و تیم های مختلف برای کسب جواز صعود به مراحل بالاتر و تثبیت جایگاه خود به مصاف حریفان می روند. برنامه بازی های امشب به شرح زیر است :

گروه اول

آستانه - ویارئال

گروه دوم

اسکندر بو - دینا موکیف

پارتیزان بلگراد - یانگ بویز

گروه سوم

براگا - هافنهایم

لودوگورتس - باشاک شهیر

گروه چهارم

آث میلان - آستریا وین

آ ا ک یونان - ریه کا

گروه پنجم

اورتون - آتالانتا

لیون - آپولون

گروه ششم

لوکوموتیو مسکو - کپنهاگن

شریف تیراسپول - فاستاو زلین

گروه هفتم

ویکتوریا پلژن - استوا بخارست

گروه هشتم

باته بوریسوف - ستاره سرخ بلگراد

کلن - آرسنال

گروه نهم

قونیه اسپور - مارسی

سالزبورگ - ویتوریا گیمارش

گروه دهم

استرشوند - زوریا

بیلبائو - هرتابرلین

گروه یازدهم

نیس - زولته وارخم

لاتزیو - ویتسه آرنهایم

گروه دوازدهم

زنیت - واردار

روزنبرگ - رئال‌سوسیداد

گروه نخست رقابت های لیگ اروپا شاهد بازی حساسی میان تیم های آستانه و ویارئال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده اسپانیا با 8 امتیاز صدرنشین گروه است و پس از آن آستانه با 7 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. برنده این بازی می تواند در این هفته صعود خود را تا حدودی قطعی کند. تیم پارتیزان بلگراد هم امشب در یک بازی حساس و مهم میزبان یانگ بویز است. پارتیزان ها 5 امتیازی هستند و با حریف خود اختلافی 2 امتیازی دارند. آنها در صورتی که بتوانند بازی امروز را با برتری پشت سر بگذارند تقریبا صعود خود را به مرحله بعدی قطعی می کنند.

تیم های لوگودروتس و براگا هم امشب شانس آن را دارند تا با برتری در خانه های خود صعود خود به مراحل بعدی این رقابت ها را کسب کنند. اما دریکی از مهم ترین بازی های امشب تیم فوتبال آث میلان در گروه چهارم این رقابت ها میزبان تیم آستریا وین است. میلانی ها که این روز ها شرایط خوبی در سری آ ندارند می توانند با برتری در بازی امشب صعود خود به مرحله بعدی را قطع کنند.

همچنین نماینده یونان هم می تواند با برد ریه کا دومین تیم صعود کننده از این گروه باشد. در گروه پنجم این رقابت ها هم تیم آپولون در صورتی که نتواند به برتری برسد همانند دیگر تیم این گروه یعنی اورتون از گردونه رقابت ها کنار می رود. در گروه ششم این رقابت ها هم همه تیم ها همچنان شانس صعود دارند و به طور قطع بازی های این گروه تا هفته پایانی بسیار جذاب و حساس پیگیری می شود.

تیم فوتبال آرسنال در گروه هشتم رقابت های لیگ اروپا امشب باید در یک بازی حساس در خانه کلن به مصاف این تیم برود. کلن با 3 امتیاز در قعر جدول است و در صورتی که نتواند در بازی امشب پیروزی شود شانس صعودش بسیار کم می شود. در طرف مقابل شاگردان آرسن ونگر هم با وجود آن که با اختلافی 5 امتیازی نسبت به تیم دوم صدرنشین هستند اما هنوز صعود خود را قطعی نکرده اند و با کسب یک تساوی می توانند خیالشان را از صعود به مرحله بعدی راحت کنند.

گروه نهم رقابت های لیگ اروپا هم شاهد بازی های زیبا و خاصی خواهد بود در این گروه هم هر چهار تیم شانس صعود به مرحله بعدی را دارند و رقابت های این گروه هم تا هفته پایانی جذاب و دیدنی خواهد بود. تیم فوتبال استرشوند سوئد با سامان قدوس بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان هم در گروه دهم این رقابت ها امشب میزبان تیم زوریا است . دو تیم به ترتیب با 7 و 6 امتیاز در جایگاه های اول و دوم گروه هستند و هر کدام از آنها در صورت پیروزی در بازی امشب شانس صعودش را بیشتر از دیگر تیم ها می کند. زیرا اختلاف تیم ها در این گروه بسیار کم است و هر چهار تیم شانس صعود مستقیم به مرحله بعد را دارند.

تیم نیس فرانسه در گروه یازدهم هم شانس آن را دارد تا باپیروزی در بازی امشب هماننده لاتزیو صعود خود را از این گروه قطعی کند. تیم های فوتبال زنیت سن پترزبورگ و رئال سوسیداد هم شانس آن را دارند تا در گروه دوازدهم امشب صعود خود به مرحله حذفی را قطعی کنند.

انتهای پیام /

پیش بازی رقابت های لیگ اروپا

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۵۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2024، در سالن بانکوک آره‌نا مقابل تیم ملی قرقیزستان صف‌آرایی کرد و با نتیجه 6 بر یک پیروز شد.

بهروز عظیمی، سالار آقاپور، سعید احمدعباسی، مهدی کریمی (2 بار) و علی اصغر حسن‌زاده در این بازی برای ایران گل زدند.

تیم ملی کشورمان همانند 16 دوره گذشته جام ملت‌های آسیا به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کرد و با حذف ژاپن، تنها تیم حاضر در رقابت‌ها محسوب می‌شود که طعم قهرمانی آسیا را چشیده است. با توجه به اینکه چهار تیم نهایی جام ملت‌ها سهمیه جام جهانی 2024 ازبکستان را کسب می‌کنند، شاگردان وحید شمسایی با این پیروزی به جام جهانی نیز صعود کردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899104

دیگر خبرها

  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • اینتر نمی‌تواند اسکودتو را در خانه میلان جشن بگیرد
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • دورتموند ۱ - ۱ بایرلورکوزن/ روند شکست‌ناپذیری شاگردان آلونسو در ثانیه‌های پایانی حفظ شد+ فیلم