Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور نظامی مقام معظم رهبری در دو پیام جداگانه، پیروزی‌های جبهه مقاومت در برابر داعش را به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه تبریک کفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین دهقان مشاور نظامی مقام معظم رهبری در دو پیام جداگانه، پیروزی‌های جبهه مقاومت در برابر داعش را به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه تبریک کفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام سردار دهقان به سید حسن نصرالله:

الذین آمنواو هاجرو و جاهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله و اولئک هم الفائزون

برادر عزیز و مجاهد فی‌سبیل الله، فخر امت اسلام حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل محترم حزب‌الله لبنان

خبر مسرت‌بخش پیروزی جبهه مقاومت در ریشه کن نمودن شجره خبیثه و ملعونه خلافت جعلی داعش باعث مسرت و خوشحالی گردید و حلاوتی دو چندان به ربیع الاول مبارک بخشید.

بی‌شک سهم مهمی از این پیروزی افتخارآمیز که در پرتو رهبری حکیمانه ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و در سایه فرماندهی برادران عزیز چون حضرتعالی و سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی به دست آمد مرهون بصیرت، اقتدار، صلابت و تصمیم‌گیری به موقع حزب‌الله عزیز بود که رزمندگان آن، همچون بنیانی مرصوص جلوه‌ای از یاوران مخلص دین خدا و مکتب اهل بیت (ع) را به نمایش گذاشتند و در کنار سایر شیردلان جبهه مقاومت از ایران و عراق و سوریه و افغانتسان و پاکستان با همه ایمان به مبارزه با فتنه شومی که مولد نامبارک ارتجاع تکفیری و مکر طاغوت استکباری صهیونیستی بود پرداختند و عاقبت این غده سرطانی در بدنه امت اسلام را به نابودی کشاندند.

آری به راستی نام این مجاهدات جبهه مقاومت در تاریخ امت اسلام به عنوان جلوه درخشان وعده الهی و مصداق آیه شریفه ولینصرن الله من ینصره الله لقوی عزیز ثبت و ضبط خواهد شد.

اینجانب با درون بی‌پایان به ارواح مطهر شهدا به ویژه شهدای دفاع از حرم اهل بیت (ع) و حریم شرافت و انسانیت توفیق روز افزون حضرتعالی را در سایه توجهات ولی عصر (ع) و تحت زعامت داهیانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

متن پیام سردار دهقان به سرلشکر سلیمانی:

ولینصرن الله من ینصره ان الله لقوی عزیز

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی

فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

پیام مسرت بخش و آکنده از اخلاص و ایمان شما برادر عزیز و بزرگوار به محضر فرمانده معظم کل قوا و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در طلیعه همدلی و شادی امت اسلام حلاوتی دو چندان به ربیع‌الانول مبارک بخشید و چراغ امید در دل مجاهدین راه حق و حقیقت و مستضعفان عالم فروزان‌تر ساخت.

بی‌شک این پیروزی عظیم که در ظل عنایت حضرت ولی‌عصر (عج) و در سایه رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت و در اثر مجاهدت جوانان صالح و شیردلان جبهه مقاومت از ایران اسلامی، عراق،‌سوریه، افغانستان و پاکستان و پشتیبانی دولت نیروی‌های مسلح تلاشکران عرصه اعتلای اقتدار دفاعی میهن عزیزمان به دست آمد و امید طاغوتیان جهان در به ثمر نشاندن شجره ملعونه و خبیثه داعش را به پاس و ناکامی بدل نمود. نه پیروزی و انتصاری طبیعی و برابر قواعد جاری نظامی بلکه نمونه‌ای دیگر از وعده الهی در آیه شریفه (اذ تستفیثون ربکم فاستجاب لکم ا نی ممدکم بالف من الملائکته مردفین، و ما جعله الله الا بشری و لتطمئن به قلوبکم و ما النصر الا من عندالله ان الله عزیز حکیم) بود که دست قدرت الهی پروردگاری که موهن کلید الکافرین است از آستین شاگردان مکتب امام و مرادمان را نمایان ساخت که راه و رسم شهادت را جاوید و بی‌پایان می‌نماید.

اینجانب با درود بی‌پایان به ارواح مطهر شهدا به ویژه شهدای عزیز و والامقام مدافع حرم اهل بیت (ع) و حریم انسانیت و شرافت و با تبریک این پیروزی عظیم به محضر فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی)، ملت شریف ایران، مرجع بصیر حضرت آیت‌اله العظمی سیستانی (دامت برکاته) برادر ارجمندم سید مقاومت حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله (حفظه الله) جنابعالی ملت و مسئولین کشورهای عراق و سوریه و مجاهدان جبهه مقاومت، از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون همه عزیزان در تداوم پیروزی‌ها و نابودی فتنه‌های طواغیت کفر و تکفیر استکباری صهیونیستی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۵۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی

یک تحلیلگر مسائل مقاومت فلسطین سرنگونی پنج پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی به دست حزب الله لبنان را دارای پیام‌های خاصی برای این رژیم و مقاومت و حامیان آن دانست.

به گزارش مشرق، شبکه المیادین در گزارشی با عنوان «سرنگونی پهپادهای اسرائیلی به دست حزب الله؛ پیامها و مفاهیم» گفت: مقاومت اسلامی لبنان موفق به ساقط کردن ۵ پهپاد از ابتدای جنگ شده است که این، پیام‌هایی طبق رفتار عملیاتی حزب الله دارد اما این پیام‌ها چیست؟

«هانی الدالی» کارشناس مسائل مقاومت فلسطین گفت وگو با این شبکه به تشریح این پیام ها و پیامدهای سرنگونی پهپادها برای ارتش اشغالگر پرداخت و گفت: حزب الله دامنه عملیات خود را در چارچوب نبرد چالشی و ارسال پیام‌های نظامی به دشمن گسترش می‌دهد که این بر عرصه سیاسی و واقعیت میدانی تاثیرگذار است.

وی تاکید کرد: اقدامات نظامی حزب الله در راستای اظهار برتری در برابر ارتش اشغالگر است و حزب الله در راستای بهبود وضعیت و آزمودن توان دفاعی خود در زمین و آسمان حرکت می‌کند.

الدالی درباره پیام‌ها و مفاهیم سرنگونی پهپادها به دست حزب الله تصریح کرد: شواهد بیانگر این است که حزب الله سامانه هشداردهنده پیشرفته ای در اختیار دارد که آن را قادر می سازد تا اهداف هوایی متخاصم را شناسایی کند. این سامانه به مقاومت لبنان امکان می‌دهد تا موقعیت هوایی را به شکل پیشرفته ارزیابی و ترسیم کند. سامانه های دفاعی پیشرفته ای که حزب الله در اختیار دارد آن را قادر می‌سازد که این نوع پهپادها به ویژه «هرمس ۹۰۰ » بسیار پیشرفته و گرانقیمت را که اشغالگران آن را «ستاره پیشگام» می‌نامند، سرنگون کند.

الدالی افزود: این همچنین سبب محرومیت اشغالگران از برتری هوایی و اطلاعاتی در آسمان و صحنه عملیاتی می‌شود و قدرت جمع آوری اطلاعات از فرماندهان و نیروهای مقاومت و امکانات آنها را از کار می‌اندازد.

وی تاکید کرد: علاوه بر این، تاثیر روحی بر دشمن صهیونیست و جبهه داخلی آنها دارد و در مقابل، روحیه مقاومت لبنان و حامیان آن را بالا می برد.

مقاومت اسلامی لبنان یکشنبه شب یک پهپاد اسرائیلی از نوع هرمز ۴۵۰ را بر فراز جنوب لبنان سرنگون کرد.

«عمیر بوحبوط» تحلیلگر نظامی رسانه صهیونیستی «واللا» با اشاره به سرنگونی پهپاد این رژیم به دست حزب الله لبنان و ضربات مهلک حزب الله در منطقه عرب العرامشه در شمال فلسطین اشغالی به اشغالگران گفته بود: حزب الله ضربه مهلکی به اسرائیل وارد کرده است.

وی درباره از دست رفتن برتری هوایی در لبنان هشدار داده و آن را عاملی برای کاهش توان جمع آوری این رژیم دانسته و اذعان کرده بود: ما با مشکل بزرگی روبرو هستیم.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • روایت ملاقات یک چهره ضد محور مقاومت با سیدحسن نصرالله + فیلم
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • بیت مرحوم آیت‌الله کاشانی بیانیه صادر کرد
  • پیام ویژه حزب‌الله به اسرائیل!
  • پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس