Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: دو هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در مناطق زلزله زده استان ساخته می‌شود. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کرمانشاه، حسین خدرویسی گفت:: در زلزله اخیر بیش از ۶ هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته در استان دچار خسارت شده که ۲ هزار واحد آن کاملا تخریب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان متعهد شده این دو هزار واحد مسکونی را با کمک خیرین به طور رایگان بسازد و در اختیار مدد جویان تحت پوشش این نهاد قرار دهد.
مدیرکل کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: منازل بقیه مددجویان هم که نیاز به تعمیر دارد به طور رایگان تعمیر و مقاوم سازی می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۵۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن بهره‌مندی مددجویان روستایی از مسکن

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، گفت: در سال جاری جشن بهره‌مندی مددجویان روستایی کمیته امداد از مسکن مناسب در اردبیل برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

علیرضا حسین نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، دغدغه تامین سرپناه مناسب برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد استان اردبیل را یادآور شد و اظهار داشت: در مناطق روستایی تا 90 درصد این دغدغه رفع شده و اکثر مشمولان بهره مندی از مزایای مسکن شامل خانواده‌های بالای دو و سه نفر از سرپناه مناسب بهره مند شدند.

وی ادامه داد: در قالب تفاهم‌نامه‌های مختلف تامین و تولید مسکن ادامه دارد و در عید فطر امسال جشن ساخت مسکن در مناطق روستایی برای 10 هزار مددجو برگزار خواهد شد که تعهد استانی ما نیز در یک سال اخیر محقق شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: با تلاش همکاران ما معوقات صندوق امداد ولایت در پایان سال به زیر یک درصد رسید و این برگ زرینی بر افتخارات صندوق امداد ولایت و انجام تعهدات به موقع در شهرستان‌ها با همراهی دریافت کنندگان تسهیلات صندوق بود.

حسین نژاد خاطرنشان کرد: در سال جدید نیز به عنوان خانواده بزرگ امداد با مودت و دوستی در کنار هم تلاش خواهیم کرد تا افق روشن در پیش رو برای پیشرفت در ابعاد مختلف باز کرده و قله‌های رفیع سعادتمندی جامعه هدف را تحقق بخشیم.

وی به بازنشستگی 32 نفر از همکاران در سال گذشته و 12 نفر در ایام پایانی سال اشاره کرد و گفت: در کنار قدردانی از این نیروهای باتجربه و بازنشسته شرایط سختی را در جبران خلا و کمبود نیروی انسانی در پیش رو داریم و تلاش بر این است تا با احساس مسئولیت و تلاش و جدیت مضاعف همکاران بخشی از این خلأها جبران شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: با توجه به محدودیت جذب نیرو همکاران ما در استان و شهرستان‌ها با انجام چندین ماموریت کاری سعی شان بر این خواهد بود تا چارت خالی را پر کرده و اجازه ندهند در مسیر خدمت رسانی به خانواده‌های نیازمند خلأیی اتفاق بیفتد.

حسین‌نژاد در پایان گفت: در ماه مبارک رمضان امسال دو هدف جدی را دنبال می کنیم که اولی جذب 10 هزار حامی برای افزایش پرداختی سرانه ایتام و محسنین است و در کنار آن تلاش ما بر این است تا برای 44 هزار خانواده تحت پوشش حداقل یک سبد معیشتی را تامین و در بین آنها توزیع کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی
  • برگزاری جشن بهره‌مندی مددجویان روستایی از مسکن
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • تحویل یک واحد مسکونی به یک مددجو در روستای جندان ورزنه
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • فعالیت ۱۱۴ آشپزخانه مهدوی در خراسان شمالی
  • ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود