Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@11:05:59 GMT

۵۰ دفتر خدماتی مسافرتی در استان مرکزی فعال هستند

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۶۵۷۱۰

۵۰ دفتر خدماتی مسافرتی در استان مرکزی فعال هستند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی با بیان اینکه ۵۰ دفتر خدماتی مسافرتی در استان مرکزی فعال هستند گفت: میراث فرهنگی استان مرکزی با برگزاری تورهای گردشگری غیرمجاز به شدت برخورد می‌کند.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی، سید محمد حسینی اظهار داشت: 50 دفتر خدمات مسافرتی در استان درحال خدمات‌رسانی به شهروندان هستند که از این تعداد، 20 دفتر در 3 سال گذشته تاسیس شده و تعداد 7 دفتر دیگر هم در مرحله صدور مجوز و بهره‌برداری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توسعه گردشگری پیس نیازهایی را به‌همره دارد که قطع به یقین ارائه خدمات قانونی و منظم مسافرتی یکی از آنها است زیرا این دفاتر می‌توانند تمام برنامه‌ها و افق‌های مورد نظر در برنامه‌های بالادستی را ارائه و در چارچوب یک برنامه هدفمند حرکت کنند تا بتوان به افق مطلوب رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی تصریح کرد: متاسفانه گاهی به‌سبب کمبود این دفاتر در سال‌های گذشته شاهد برپایی تورهای غیرمجاز بوده‌ایم که اثرات منفی و تبلیغات سوء فراوانی را برای گردشگری در قالب تور داشته که مهمترین آن عدم پاسخگویی و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران است.

حسینی بیان کرد: در همین راستا شکایت گسترده‌ای از تورهای غیر مجاز که گاهی به مشکلات حادی نیز تبدیل شده‌اند در سال‌های گذشته مطرح بود که در سال‌های گذشته به کمترین میزان رسیده زیرا در ماه‌های گذشته تبلیغات گسترده‌ای برای آگاه‌سازی شهروندان در این زمینه انجام داده‌ایم تا بتوانیم به غیر از این مهم، به صورت غیر مستقیم مبلغ دفاتر خدمات مسافرتی هم باشیم.

انتهای پیام/

R41371/P1336/S6,73/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۵۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری نیشابور گفت:آمار اشتغال در ۱۶۸ واحد صنعتی فعال در این شهرستان پنج هزار و ۸۰۰ نفر است که ۸۳ درصد از این اشتغال مربوط به بخش‌هایی مانند نیروگاه سیکل ترکیبی خیام، فولاد خراسان، کارخانه ایران شرق و مانند این مجموعه هاست.

مسعود اکبری باقرآباد افزود:از مجموع ۱۶۸ واحد صنعتی نیشابور فقط ۱۳ واحد فعال با اشتغال هزار و ۵۸۱ نفر در شهرک صنعتی عطار مستقر هستند البته تمایل برای حضور فعالان اقتصادی در این شهرک صنعتی رو به افزایش است و باید در آینده تامین انرژی و آب و سایر زیرساخت‌های این شهرک صنعتی مورد توجه قرار گیرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری نیشابور گفت: همچنین هم اکنون ۲۵ معدن فعال با ۳۱۰ نیروی کار در نیشابور مشغول به کار هستند.

اکبری باقرآباد افزود: تعهد اشتغال شهرستان نیشابور در سال گذشته سه هزار و ۹۰۴ نفر بود که حدود ۱۳۰ درصد این تعهد معادل چهار هزار و ۸۰۲ نفر اشتغال جدید محقق شد.

وی گفت: ۲ بخش صنعت و معدن با هزار و یک شغل جدید و کمیته امداد با ایجاد ۷۲۸ فرصت شغلی تازه بالاترین سهمیه ایجاد اشتغال را در سال گذشته به خود اختصاص دادند.

 

دیگر خبرها

  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های ایلام
  • ۱۰ هنرمند فعال نمایش عروسکی تقدیر می‌شوند
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • ‏جزییات پرداخت ارز حجاج/ ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود