Web Analytics Made Easy - Statcounter

 وریا غفوری بازیکن تیم فوتبال استقلال که پس از بازگشت از اردوی تیم ملی در تمرینات آبی‌ها حضور پیدا کرد در نهایت به دلیل پا درد تمرین خود را نیمه تمام رها کرد.

پس از ترک تمرین در نهایت غفوری راهی کلینیک باشگاه استقلال شد تا مشخص شود او تا چه مدت نمی‌تواند برای استقلالی‌ها به میدان برود.

طبق اعلام نوروزی معاونت پزشکی استقلال، غفوری‌ برای گذراندن دوران مصدومیت خود نیاز به ۱۰ جلسه فیزیوتراپی دارد و به همین منظور او بازی مقابل سیاه جامگان را در هفته دوازدهم از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین غفوری‌ در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر هم نمی‌تواند آبی پوشان را همراهی کند و از طرفی با توجه به ورم زانوی این بازیکن شنیده می‌شود که غفوری‌ تا نیم فصل از همراهی آبی پوشان باز می‌ماند که البته یکی از مدیران آبی پوش این خبر را تکذیب کرد.

یکی از مدیران استقلال درباره وضعیت غفوری گفت:این بازیکن از ۵ روز آینده و پس از انجام فیزیوتراپی به تمرینات باز می‌گردد؛ بنابراین اینکه اعلام شده او تا نیم فصل به بازی‌ها نمی‌رسد کذب است.

پارس فوتبال

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۵۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلخوری داور استقلال - آلومینیوم از کمکش | چرا گل را شما اعلام کردی؟

به گزارش همشهری آنلاین، یعقوب سخندان کمک داور بازی آلومینیوم اراک و استقلال در دقایق پایانی نیمه اول بازی دو تیم، در حالی که دروازه‌بان آلومینیوم روی ضربه سر گوستاوو بلانکو توپ را از داخل خط دروازه برگشت داده بود، به نشانه گل پرچم زد تا صدای سوت داور، برتری استقلال مقابل آلومینیوم اراک را ثبت کند.

با این حال پیگیری‌های ایسنا از ادعای عجیب استقلالی‌ها خبر می‌دهد. استقلالی‌ها می‌گویند بین دو نیمه بازی، رضا عادل، داور دیدار به یعقوب سخندان گلایه کرده و از او پرسیده به چه دلیل به نشانه گل پرچم زده است.

استقلالی‌ها روایت می‌کنند حتی کمک داور بازی هم در گفتگو با آن‌ها تایید کرده، داور از کمک اول خود شاکی بود که چرا تصمیم به ادامه بازی نگرفته است. رضا عادل انتظار داشت کمک داور به جای زدن پرچم، منتظر سوت او می‌ماند و چون او سوت نزده و ضربه بلانکو را گل تشخیص نداده بود، سخندان هم نباید پرچم می زد.

این پیگیری‌ها نشان می‌دهد که یعقوب سخندان کمک داور اول بازی در جواب رضا عادل اعلام کرده صد در صد اطمینان دارد توپ از خط دروازه گذشته است.

محمدرضا ابوالفضلی، کارشناس داوری پس از این بازی از صحیح بودن تصمیم گروه داوری در گل اعلام کردن ضربه بلانکو درست بوده است.

کد خبر 843853 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • خبر خوشحال کننده برای استقلالی ها
  • یک پرسپولیسی: جواب استقلالی‌ها را ندهید!
  • احتمال محرومیت ۲ استقلالی از بازی مهم هفته بعد
  • توصیه پیشکسوت پرسپولیس؛ جواب استقلالی‌ها را ندهید!
  • احضار ۲ استقلالی به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • حواشی اراک؛ احضار ۲ استقلالی به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • جشن کوچک استقلالی‌ها بعد از برد (عکس)
  • ادعای جنجالی باشگاه استقلال علیه داور بازی
  • آلومینیوم جلوی بازی کردن یک استقلالی را می‌گیرد؟
  • دلخوری داور استقلال - آلومینیوم از کمکش | چرا گل را شما اعلام کردی؟