Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@12:25:29 GMT

احتمال بارش خفیف و پراکنده در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۶۵۸۷۷

احتمال بارش خفیف و پراکنده در سیستان و بلوچستان

زاهدان - کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: طی دو روز آینده با تقویت سامانه کم فشار جوی، شاهد افزایش ابر در سطح استان خواهیم بود.

علی ملاشاهی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بر اساس آخرین نقشه های همدیدی و آینده نگری هواشناسی و مطابق با خروجی مدل ها و تصاویر ماهواره ای طی دو روز آینده با تقویت سامانه کم فشار جوی افزایش ابر را در سطح استان سیستان و بلوچستان خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از همین رو در روز جمعه در برخی مناطق شمالی و ارتفاعات مرز غربی استان سیستان و بلوچستان احتمال بارش خفیف و پراکنده وجود دارد.

وی ادامه داد: همچنین طی امروز و فردا در نوار غربی استان وزش باد منجر به خیزش گرد و خاک می شود به طوری که در روز جمعه شدت آن در این مناطق بیشتر خواهد بود.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: از نظر دمایی روند افزایش دما و کاهش برودت شبانه تا اوایل هفته آینده ادامه دارد اما از اواخر وقت شنبه همراه با افزایش شدت وزش بادهای شمالی به تدریج شاهد کاهش دما و ریزش هوای سرد ابتدا در نیمه شمالی استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت دریای عمان نسبتا آرام است، گفت: اما از بعد از ظهر شنبه دریای عمان نیز به علت وزش بادهای جنوب غربی نسبتا مواج می شود.

وی صریح کرد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته زاهدان با حداقل دمای ۳ درجه زیر صفر و کنارک با حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای استان بودند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۵۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ابر و رگبار پراکنده پدیده غالب جوی استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ بهروزی افزود: از عصر امروز تا عصر روز یکشنبه با گذر امواج متناوب از سطح منطقه شاهد افزایش ابر، در برخی مناطق رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد خواهیم بود.

بهروزی اضافه کرد: از روز دوشنبه تا ظهر سه شنبه با ورود سامانه بارشی در استان، در برخی از ساعات بارش باران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی گفت: با توجه به فصل بهار و رشد ابرهای همرفتی بارش ها در بعضی نقاط از میزان بیشتری نیز برخوردار است.

دیگر خبرها

  • افزایش ابر و رگبار پراکنده پدیده غالب جوی استان
  • مه رقیق صبحگاهی در سواحل و جزایر هرمزگان، ۳۱ فروردین
  • بارش پراکنده باران در هرمزگان
  • بارش پراکنده و رگباری در راه لرستان
  • افزایش دمای هوا تا یکشنبه در مازندران
  • بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه
  • احتمال وقوع سیل بر اثر تشدید بارش‌ها در سه استان کشور 
  • هشدار پلیس راهور؛ از سفر غیرضروری به استان های جنوب شرقی پرهیز کنید
  • پلیس: از سفر به استان های جنوب شرقی اجتناب کنید
  • پلیس: از سفر به استان‌های جنوب شرقی اجتناب کنید