Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@19:43:18 GMT

گلباران مزار شهدای صومعه‌سرا برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۶۶۳۳۸

گلباران مزار شهدای صومعه‌سرا برگزار شد

خبرگزاری شبستان: گلباران مزار شهدای صومعه‌سرا به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، هم زمان با نخستین پنج‌شنبه هفته مبارک بسیج، با حضور فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان و جمعی از پاسداران و مسئولان مزار شهدای شهرستان صومعه‌سرا گلباران و عطرافشانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مراسم سرهنگ کیا عاشوری، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافعان حرم و تبریک هفته بسیج بر تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا که وظیفه مسئولان و آحاد ملت ایران است، تاکید کرد.

 

شرکت‌کنندگان با در دست داشتن شاخه‌های گل و قرائت فاتحه به روح و روان شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، درود فرستادند.

 

مراسم گلباران مزار شهدای شهرستان صومعه‌سرا نیز در گلزار شهدای مسجد جعفری و بوستان ابریشم بر سر مزار شهدای گمنام برگزار شد که مسئولان شهرستانی با حضور بر سر مزار شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، از رشادت ها و ایثارگری های آنان تجلیل کردند.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.

معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.

رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

دیگر خبرها

  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو