Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس-ایرنا-فرماندارپارسیان گفت: بارندگی وسیلاب روز گذشته 450میلیارد تومان به زیرساخت های شهری این شهرستان ازجمله کشاورزی وخسارت زد.

محمد رادمهر روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این خسارت ها شامل ازبین رفتن شبکه آبیاری ، تاسیسات آب و برق و راههای این شهرستان شامل عمومی و خصوصی بوده است.
رئیس اداره هواشناسی شهرستان پارسیان هم گفت: براساس ثبت این اداره 37میلیمتر بارندگی همراه با تگرگ روزچهارشنبه و29میلمترشب گذشته درشهردشتی و روستاهای ستلو وغورزه پارسیان بارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جاسم جاسمی افزود: با بارندگی اخیر دمای هوا پارسیان درچهارشنبه شب به 8درجه بالای صفر و هم اکنون به 14درجه رسیده ونسبت به روزگذشته یک درجه خنک تر شد.
7191/6048
خبرنگار : ابراهیم بدیعی ** انتشار : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارندگی در استان سمنان در حال برآورد است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ کمال طاهریان گفت : بارندگی و جاری شدن سیلاب روز ششم فروردین خسارت ها جزئی به زیر ساخت ها ، ابنیه ، تجهیزات و تاسیسات شهری و راه ها زده است که کارشناسان در حال برآورد میزان آن هستند .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • آب شرب روستاهای سیل‌زده لرستان وصل شده است
  • خسارت ۱۳۰ میلیاردریالی سیلاب به زیرساخت‌های عشایری الیگودرز
  • خسارت ۱۳۰ میلیاردی سیل اخیر در الیگودرز
  • بارندگی‌های سیل‌آسا به زیرساخت‌های ارتباطی و کشاورزی بخش «لوداب» خسارت وارد کرد
  • خسارت ۱۲۰ میلیارد تومانی بارندگی به زیرساخت‌های آب‌رسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • سیل ۱۳۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌های عشایری الیگودرز خسارت زد
  • کاهش بارندگی در تمام شهرستان‌های خراسان جنوبی
  • خسارت‌های سیل شب گذشته به روستایی بخش پادنا شهرستان سمیرم + فیلم
  • خسارت بارندگی در استان سمنان در حال برآورد است
  • تأسیسات برق‌رسانی استان بوشهر خسارت دید