Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژوزه مورینیو معتقد است تیمش پس از بیرون کشیدن پوگبا مقابل بازل خوب بازی نکرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در دقایق پایانی بازی با نتیجه یک بر صفر مغلوب بازل سوئیس شد، پس از این بازی گفت: در نیمه اول با وجود اینکه در گلزنی ناکام بودیم، عالی بازی کردیم، اما تکرار این عملکرد در 45 دقیقه دوم دشوار بود چون می‌دانستیم که بازل واکنشی متفاوت نسبت به نیمه اول از خود نشان خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما باختیم چون نیمه اول باید با نتیجه 5 بر صفر حریف‌مان را شکست می‌دادیم، اما نتوانستیم از آن همه موقعیت‌مان استفاده کنیم و حتی یک گل بزنیم. نیمه دوم هم طوری پیش رفت که همه فکر می‌کردند بازی با تساوی بدون گل خاتمه خواهد یافت، اما بازل در لحظات پایانی به گل رسید.

مورینیو در پاسخ به این پرسش که «آیا وقتی پوگبا از زمین بیرون رفت روی عملکرد منچستریونایتد تأثیر نگذاشت؟»، اظهار داشت: من هم فکر می‌کنم که این‌طور بود و بعد از بیرون رفتن پوگبا تیم خوب نبود. بعد از دقیقه 65 به بعد هم خستگی را می‌شد در تیم دید. سعی کردم با آوردن بازیکنان باتجربه روند بازی را تغییر دهم که در مجموع رویکرد خوبی بود.

آقای خاص تأکید کرد: نمی‌توانم بازیکنانم را مورد سرزنش قرار دهم. ما مقابل تیمی بازی کردیم که با پنج بازیکن دفاع می‌کرد، برای همین سعی کردیم با سه مهاجم حمله کنیم که نیمه اول این ترفند خوب جواب داد، اما نیمه دوم نتیجه نداد. هم من و هم بازیکنانم بابت این شکست ناراحت هستیم.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۶۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان

زی‌سان: دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. 
بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. در پنج باززی آخر دو تیم سهم سپاهان سه پیروزی و سهم پرسپولیس یک پیروزی بوده و یک بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. 

tags # پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!
  • برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف
  • آرتتا باشد زیبا است، مورینیو باشد اتوبوس دوطبقه!‏
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است