Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی اسبق نفت تهران به شدت از پرداخت نشدن مطالباتش ناراحت است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی چینی در این باره گفت:

واقعا نمی دانم چطور می شود دو سال و نیم از نفت تهران طب داشته باشیم و عین خیال کسی نباشد. مگر می شود یک نفر پاسخگوی ما نباشد؟

علی چینی ادامه داد:

به خدا ما مبلغ قراردادمان بالا نبود و در زندگی مان به مشکل خورده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکل مالی داریم و کسی هم پاسخگوی صحبت های ما نیست.

مربی اسبق استقلال می گوید فدراسیون فوتبال باید به این شکایات پاسخ بدهد:

قراردادهای ما در فدراسیون فوتبال بسته شده است و این فدراسیون باید پاسخگوی ما باشد. چه کسی باید جواب ما را بدهد؟

علی چینی در پایان گفت:

آقای جهانیان بدون اینکه طلب ما را بدهد چطور تیم داری می کند؟ اگر اینطور باشد که هرکسی می تواند بیاید و در لیگ برتر تیمداری کند؟ من از آقایان خواهش می کنم به مشکلات ما رسیدگی کنند، چون زندگی ما خیلی سخت می گذرد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۶۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| نیکبخت خوش تیپ ترین مربی ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از هفته دهم لیگ سه فوتبال کشور که مرحله نهایی خود را پشت سر می‌گذارد، تیم‌های شادکام و خورشید طلایی چالوس ظهر امروز از ساعت ۱۳ در ورزشگاه تختی مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان نیکبخت واحدی با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند.

به نقل از ورزش سه نکته قابل توجه مسابقه اینکه دو گل شادکام با تعویض‌های علیرضا نیکبخت واحدی سرمربی این تیم رقم خورد و ناصر ترابی و علی دهقان پس از ورود به زمین توانستند برتری تیمشان را به شکل قابل توجهی افزایش دهند.

اما آنچه که تیم شادکام را طی ماه‌های اخیر بیشتر مورد توجه اهالی فوتبال قرار داده، حضور نیکبخت واحدی ستاره سابق تیم ملی و سرخابی‌های پایتخت به عنوان سرمربی این تیم است؛ واحدی که در دوران بازی به شدت به دلیل چهره، قامت بلند و تیپ خاصش مورد توجه اهالی فوتبال قرار داشت و حتی در یکی از مصاحبه‌ها خودش را به عنوان یکی از محبوب‌ترین چهره‌های جهان فوتبال معرفی کرد، حالا در دنیای مربیگری هم همان‌قدر خاص و منحصر به فرد است و لنز دوربین عکاسان را در زمین فوتبال به عنوان چهره ویژه مسابقه و بالاتر از بازیکنان به راحتی جلب خود می‌کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900311

دیگر خبرها

  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • رسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • عکس| نیکبخت خوش تیپ ترین مربی ایران
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها