Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج گلزار شهدای رودبارجنوب با حضور مسوولان و بسیجیان ناحیه مقاومت و خانواده معظم شهداء غبارروبی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، در این مراسم که صبح پنجشنبه با حضور مسوولان و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج رودبار جنوب،خانواده های معظم شهدا برگزار شد حاضران با نشار شاخه های گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عطر افشانی مزار شهدا و قرائت فاتحه بر قبور مطهر آنان از دیگر برنامه های اجرا شده در گلزار شهدای رودبارجنوب بود.

شهداء چراغ راه خدمت مسوولان هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودبار جنوب در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بر ادامه راه آنان تاکید کرد و گفت: شهدا زنده حقیقی، اسطوره شاخص و نمادی برای همه مسلمانان و چراغ راه خدمت مسوولان هستند.

جرجندی افزود: شهدا نقش موثری در اعتلای ارزش های دینی و اعتقادی داشتند و ما در هر حال وظیفه داریم پاسدار خون شهداباشیم و زنده نگه داشت یاد و خاطره شهدا وتجدید بیعت با آنها وظیفه همه است.

وی گفت: امروز بسیجیان با اخلاص و پیروی از ولایت فقیه ادامه دهنده راه شهدا هستند و همه ما به نام بسیج و این که بسیجی هستیم افتخار می کنیم .

شهرستان رودبار در 330 کیلومتری جنوب استان کرمان واقع شده است.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۷۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود

سرگرد حسن وکیلی در گفت وگو با خبرنگار مهر از برگزاری بیش از ۴۰ برنامه مختلف به مناسبت هفته بسیج کارگری در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این برنامه ها در بخش های فرهنگی،ورزشی،تبیینی توسط حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج کارگری و کارخانجات شهرستان چالوس انجام می شود.

وی ادامه داد: این برنامه ها شامل دیدار با خانواده شهدا ، برگزاری اردوی فرهنگی ورزشی بانوان کارگری استان مازندران ، همایش تجلیل از کارگران نمونه ، نشست جهاد تبیین با موضوع شعار سال ، همایش پیاده روی بسیجیان ، نشست جهاد تبیین با محوریت شعار سال، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهدای صنعت(شهرک صنعتی مرزن آباد) است

وکیلی تصریح کرد: بسیج کارگری درکنار دیگر اقشار بسیج،مأموریت هایی را به صورت عمومی برعهده دارداما وظیفه تخصصی و ذاتی بسیج کارگری،کمک به رفع موانع تولید است و این مهم وظیفه ما را در سال جاری که به فرمایش مقام معظم رهبری سال “جهش تولید بامشارکت مردم” نام گرفته است سنگین تر می کند.

وی اذعان کرد: برخلاف بسیاری از ایدئولوژی هایی که امروزه در جهان حاکم می باشد، دین اسلام به کارگران با چشم عطوفت و مهربانی و قدردانی می نگرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری شهرستان چالوس تصریح کرد: از ادارات و نهادهای شهرستان چالوس که در اجرای برنامه های پایگاه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری شهرستان چالوس نهایت همکاری را دارند تشکر می کنم.

کد خبر 6092582

دیگر خبرها

  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان