Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-05@23:59:00 GMT

دستگیری گروه شش ‌نفره سارقان جوان

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۶۷۸۷۷

رویداد۲۴-سارقانی که پس از آزادی از زندان اقدام به تشکیل باند تبهکارانه کرده بودند، توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.در ادامه اقدامات پلیس آگاهی در کنترل نامحسوس مجرمان سابقه‌دار و حرفه‌ای، کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع پیدا کردند که یکی از مجرمین سابقه‌دار و حرفه‌ای در زمینه سرقت به شیوه "کیف قاپی" و "موبایل‌قاپی" به نام مهرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ج( ۲۵ ساله ) اقدام به تشکیل گروه جدیدی از سارقان کیف‌قاپ و قاپ‌زن نموده و در قالب گروه‌های دو یا سه موتوره، با استفاده از انواع موتورسیکلت‌های طرح هوندا، ویو و آپاچی اقدام به سرقت در مناطق در مختلف شهر تهران می‌کردند. 

با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان در تحقیقات پلیسی ضمن شناسایی مخفیگاه "مهرداد" در منطقه علی آباد، موفق به شناسایی دو بچه محل مهرداد به عنوان همدستان وی به نام‌های "میلاد" ( ۲۳ ساله ) و "علی" (۲۲ ساله) شدند؛ در ادامه سه عضو دیگر گروه به نام‌های "میلان" (۲۵ ساله) با دو سابقه دستگیری به اتهام زورگیری و تحت تعقیب پلیس آگاهی، "سپهر" ( ۱۸ ساله ) و "عماد"( ۲۱ساله) نیز به عنوان دیگر اعضای گروه شناسایی و دستگیری آن‌ها در دستور کار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت. 

با شناسایی هر شش عضو گروه سارقین کیف‌قاپی و موبایل قاپ، کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی، در مورخه ۱۷/۰۸/۱۳۹۶ طی شش عملیات جداگانه و همزمان اقدام به دستگیری هر شش متهم کرده و ضمن دستگیری متهمین، در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها مقادیر قابل توجهی از انواع کیف‌های دستی زنانه و مردانه و گوشی‌های تلفن همراه کشف و توقیف شد. 

متهمین پس از دستگیری و انتقال به پایگاه سوم پلیس آگاهی‌، صراحتا به ده‌ها فقره سرقت به شیوه قاپی‌زنی و موبایل‌قاپی در مناطق مختلف شهر تهران بویژه در شمال و مرکز شهر تهران ازجمله در هفت‌تیر، سهروردی، مطهری، پاسداران، ونک، مفتح، بهارشیراز، شریعتی، ولیعصر و .. اعتراف کردند. 

متهمین در اعترافات عنوان داشتند که قسمتی از وجوه بدست آمده از فروش امول مسروقه را صرف خرید موادمخدر مصرفی خود کرده و با قسمت دیگری از پول حاصل از سرقت، به صورت گروهی و برای تفریح به مناطق شمال کشور رفته و پس از پایان پول مجددا سرقت‌هایشان را آغاز می‌کردند. 

سرهنگ کارآگاه محمد نادربیگی، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با بررسی اموال مسروقه‌ی بدست آمده از مخفیگاه متهمین ، تاکنون ده‌ها مالباخته در سطح شهر تهران شناسایی و به پایگاه سوم پلیس گاهی تهران بزرگ در خیابان خرمشهر – میدان نیلوفر دعوت شدند. 

سرهنگ محمد نادربیگی در پایان این خبر عنوان داشت: از کلیه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد مورد سرقت اموال بویژه کیف دستی و گوشی تلفن همراه قرار گرفتند، دعوت می‌شود تا جهت شناسایی متهمین و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه نمایند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۷۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟

 به گزارش تابناک، دانشجو نوشت: سرهنگ لک، فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار کرد: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضائی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

او توضیح داد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم‌های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

دیگر خبرها

  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان