Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@06:55:17 GMT

سرمربی پیشین عربستان نامزد هدایت استرالیا

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۶۸۰۳۱

سرمربی پیشین عربستان نامزد هدایت استرالیا

برت فن مارویک، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال عربستان نامزد هدایت استرالیای راه‌یافته به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شد.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت عاجل عربستان، جامعه فوتبال استرالیا از کناره‌گیری آنگه پوستک‌اوغلو از سمت سرمربیگری تیم ملی این کشور با وجود صعود به جام جهانی 2018 روسیه متعجب و شگفت‌زده است. با این حال سرمربی سابق تیم ملی فوتبال عربستان خیلی زود پیشنهاد کار در تیم ملی استرالیا را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوستک‌اوغلو در مصاحبه‌ای بسیار کوتاه با رسانه‌ها بدون اشاره به دلایلی، کناره‌گیری خود را از هدایت تیم ملی فوتبال استرالیا در هفت ماه باقی‌مانده به آغاز جام جهانی 2018 روسیه اعلام کرد. استرالیا با شکست 3 بر یک هندوراس در مرحله پلی‌آف برای چهارمین راهی جام جهانی شد.

در این میان برت فن‌مارویک، سرمربی هلندی که پس از صعود با عربستان به جام جهانی 2018 روسیه در تصمیمی عجیب از سمت خود استعفا کرده بود گزینه اصلی هدایت استرالیا محسوب می‌شود.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی النصر در بازی خارج از خانه

تیم فوتبال النصر بازی خارج از خانه در لیگ حرفه‌ای عربستان را با پیروزی به پایان رساند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته بیست‌ونهم لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان شنبه شب تیم النصر ریاض با حضور کریستیانو رونالدو در خانه الخلیج به میدان رفت و در پایان با گل دقیقه 68 آیمریک لاپورت یک بر صفر به پیروزی رسید.

تیم فوتبال النصر ریاض با کسب این پیروزی خارج از خانه 71 امتیازی شد و رتبه دوم جدول 18 تیمی لیگ حرفه‌ای عربستان را حفظ کرد. الهلال با 80 امتیاز و یک بازی کمتر صدرنشین مسابقات است.

شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • توافق نهایی کونته با ناپولی