Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز نخست از رقابتهای بین المللی چین با کسب چهار سهمیه حضور در مسابقات گرنداسلم برای نمایندگان کشورمان خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دوره رقابتهای تکواندو گرنداسلم در روزهای پایانی سال ۲۰۱۷،با حضور 12 تکواندوکار از بهترین های جهان در هر وزن برگزار خواهد شد.با احتساب سهمیه میزبان،  تا کنون حضور هشت تکواندوکار در هر وزن مشخص شده و برای انتخاب سه سهمیه باقی مانده رقابتهایی از صبح امروز با حضور ۲۴۸ تکواندوکار در چین آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم کشورمان در روز نخست 9 نماینده داشت که توسط ابوالفضل یعقوبی و میرهاشم حسینی در وزن ۶۸- کیلوگرم مردان و زهرا کیانی در وزن ۴۹- کیلوگرم  و زهراپوراسماعیل در وزن 67+ کیلوگرم زنان موفق به کسب چهار مدال این رقابتها و چهار سهمیه حضور در گرنداسلم شد. 

در وزن ۶۸- کیلوگرم تیم کشورمان سه نماینده داشت که سروش احمدی حذف شد. ابوالفضل یعقوبی و میرهاشم حسینی به نشان های نقره و برنز دست پیدا کردند. 

یعقوبی پس از یک‌دور استراحت، «هیوک لی» از کره جنوبی، «ماتئو رودی» از دومنیکن، «شین دانگ» کر از کره جنوبی، و  میرهاشم حسینی دیگر نماینده کشورمان را شکست داد و راهی مبارزه نهایی شد. وی در این مرحله برابر «کراسنو بوریس» از روسیه ۸ بر ۷ نتیجه را واگذار کرد تا بر سکوی نایب قهرمانی بایستد.

در همین وزن میرهاشم حسینی «یولین» از چین، سروش احمدی دیگر نماینده کشورمان، «کیم سئوک» از کره‌جنوبی را شکست داد ودر نیمه نهایی مغلوب ابوالفضل یعقوبی شد. وی در دیدار رده بندی «رازیک دنی» تاز کرواسی را ۳۵ بر ۱۶ شکست داد و تا ضمن کسب مدال برنز، سهمیه حضور در مسابقات گرند اِسلم را بدست آورد.

ناهید کیانی هم در وزن ۴۹- کیلوگرم، پس از برتری مقابل «لیانگ ونلی» و  «لی جینگون»هر دو از چین برابر «تامیک کریستینا» از کرواسی نتیجه را واگذار کرد. وی در دیدار رده بندی حریفی از چین را شکست داد و به نشان برنز دست یافت. 

زهرا پوراسماعیل هم در وزن ۶۷+ کیلوگرم با کسب نشان نقره جواز حضور در گرنداسلم را کسب کرد. وی بعد از برتری مقابل ملیکامیرحسینی،  دو حریف از چین را شکست داد و راهی دیدار نهایی. دختر تکواندوکار کشورمان در دیدار نهایی مغلوب «کوآلسزوک الکساندرا« از لهستان شد و نقره گرفت. 

سروش احمدی، احمد محمدیف سودابه پورصادقی، ملیکامیرحسینی و فاطمه مصطفایی هم از دور رقابتها حذف شدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۸۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از برگزاری دو مرحله مسابقه انتخابی و با تصمیم اعضاء کمیته فنی فدراسیون ورزشکاران اعزامی کشورمان به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند.   بر همین اساس، سجاد آقایی، محمد حسام مظفری، علی سروری، ارشیا مصدقی و مهدی هفت چشمه در بخش پسران و همچنین الناز موسایی، نازنین فاطمه عیدیان، مانا حسینی و ملیکا نوروزی در بخش دختران ترکیب تیم ملی دو و میدانی کشورمان را در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا تشکیل خواهند داد.   گفتنی است، زهرا نبی زاده و ایمان روغنی به عنوان مربی و قاسمعلی فیروزی نیز بعنوان سرپرست اعضاء کادر فنی تیم اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خواهند بود.   رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا روز‌های ۵ تا ۸ اردیبهشت به میزبانی شهر دبی در کشور امارات متحده عربی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • تاج طلسم تاریخی علیه فوتسال زنان را شکست؛ دلتنگی برای جام ملت ها به پایان رسید
  • نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری
  • سهمیه قطعی ایران برای نخستین دوره لیگ نخبگان آسیا: ۱+۲
  • سهمیه قطعی ایران برای اولین دوره لیگ نخبگان آسیا ۱+۲ است
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • شکست‌خوردگان،پشت نقاب تحریم