Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > مازندران -
روابط عمومی شهرداری ساری در چهاردهمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران موفق به کسب رتبه برتر در رشته مدیریت راهبردی شد

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران، سيزدهمين سمپوزيوم بين المللي روابط عمومي با موضوع روابط عمومي و توسعه پايدار، همزمان با چهاردهمين جشنواره برترين هاي روابط عمومي ايران در مركز همايش هاي كتابخانه اسناد ملي ايران در تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتني است، در اين همايش كه با حضور نمايندگان كشورهاي خارجي ، سازمان جهاني يونسكو و معصومه ابتكار، معاون رييس جمهور در امور بانوان و خانواده برگزار شد، از برترين هاي روابط عمومي ايران تجليل شد.

شايان ذكر است، پس از ارزيابي هيات داوران، روابط عمومي شهرداري ساري به دليل رعايت استاندارهاي حرفه اي ( علمي و صنفي) و همچنين خلاقيت در كار و داشتن كيفيت و كميت مناسب فعاليت ها، موفق به كسب رتبه نخست در رشته مديريت راهبردي گرديده است.

برگزاري كارگاه ها و چندين پنل علمي_تخصصي با موضوعات مختلف توسعه پايدار بر مبناي مسائل زيست محيطي و با تاكيد بر مديريت منابع آب در كشور از برنامه هاي سيزدهمين دوره سمپوزيوم بين المللي روابط عمومي بوده است.

 

۴۶ کلید واژه‌ها : استان مازندران -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۸۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش شاهنامه و امر سیاسی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، همایش شاهنامه و امر سیاسی در راستای ضرورت روش شناسی و نتایج نظریه پردازی علمی از شاهنامه فردوسی روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت، توسط انجمن علوم سیاسی ایران، انجمن مطالعات صلح ایران، خردسرای فردوسی و خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

سخنرانان این همایش ژاله آموزگار، اصغر دادبه، میرجلال الدین کزازی، حمید احمدی، مقصود فراستخواه. محمد جعفر یاحقی، علیرضا قیامتی، یامان حکمت تقی آبادی، ماندانا تیشه یار، احمد بستانی، رضا نجف زاده، جواد رنجبر درخشیلر و مهدی فدایی مهربانی هستند.

این‌همایش روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۵ در سالن فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی به نشانی تهران، خیابان نجات اللهی (ویلا)، نبش خیابان ورشو برگزار می‌شود.

کد خبر 6096824 طاهره تهرانی

دیگر خبرها

  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه میشیگان/ پلیس آمریکا به دانشگاه ویرجینیا یورش برد
  • همایش شاهنامه و امر سیاسی برگزار می‌شود
  • تجلیل از قهرمان یخ‌نوردی جهان در صحن علنی شورای شهر اصفهان
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • (ویدئو) اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه جورج واشنگتن آمریکا
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • واکنش روابط عمومی دانشکده علوم خانواده به برخی حاشیه‌سازی‌ها
  • چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن