Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-25@21:28:40 GMT

وزش باد در جزیره کیش شدت می یابد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۶۸۴۳۶

وزش باد در جزیره کیش شدت می یابد

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست ؛محمود بهرامی، افزود: بررسی نقشه های هواشناسی گذر امواج ناپایدار جوی را در استان هرمزگان و بویژه در مناطق غرب این استان پیش بینی می کند.

وی اظهار کرد: بر اساس استقرار این سامانه ناپایدار از ظهر روز گذشته تاکنون 10.7 میلیمتر در جزیره باران بارید که این بارش ها تا فردا جمعه تداوم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: جزیره کیش تا روز جمعه شاهد بارش های پراکنده و وزش باد خواهد بود که با توجه به افزایش سرعت باد در این مدت ، دریا در جزایر غربی خلیج فارس همچون کیش مواج و متلاطم خواهد بود و توصیه می شود که شناورهای سبک بویژه در محدوده جزیره دریانوردی نکنند.

وی اظهار کرد: بر اثر تاثیرات این سامانه ناپایدار که از غرب کشور وارد کشورمان شده است، در غرب استان هرمزگان شاهد پدیده رعد و برق و بارش های پراکنده باران مواجه خواهیم بود.

بهرامی گفت: با وجود استقرار این سامانه ناپایدار جوی ، هوای جزیره کیش تغییر دمای محسوسی نخواهد داشت ولی کاهش حداقل 2 درجه ای دما را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: کمینه دمای جزیره کیش در 24 ساعت گذشته 19 و بییشنه دما این جزیره مرجانی 27 درجه سانتیگراد و رطوبت نسبی نیز بین 59 تا 86 درصد ثبت شده است.

به گزارش ایرنا بر اثر سرعت وزش باد امروز برخی تابلو های تبلیغاتی در سطح خیابانها و نیز شاخ و برگ درختان معابر شکسته شد، همچنین بارش باران در برخی معابر موجب آبگرفتگی گردید که با تلاش عوامل اجرایی خدمات شهری، معابر لایروبی و روانسازی شد.

جزیره کیش با 91.5کیلومتر مربع مساحت در 18 کیلومتری سرزمین اصلی در آب های نیلگون خلیج فارس در استان هرمزگان واقع شده است.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۸۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم

در دومین ماه از فصل بهار آسمان برخی از نقاط کشور بارانی شد، شهرستان اهر استان آذربایجان شرقی نیز از این بارش‌ها بی نصیب نماند، بطوریکه این بارش‌ها با تگرگ و آبگرفتگی شدید همراه شد.

شهروندخبرنگار ما فیلمی از این بارش‌ها را به نمایش گذاشت که مشاهده کنید.

منبع:حسین عبادی - آذربایجان شرقی

 

بیشتر بخوانید:

آوای خوش باران در بروجرد پیچید + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس
  • بارش شدید باران سبب آب‌ گرفتگی در برخی معابر شیراز شد
  • بارش باران و آب گرفتگی معابر در شیراز
  • بارش باران سیل آسا در یزد
  • (تصاویر) بارش باران و آبگرفتگی معابر در شیراز
  • ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران
  • بارش باران شدید باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر شهر زرند شد
  • آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم
  • بارش ها در بیشتر مناطق کشور شدت می یابد
  • تداوم شرایط جوی ناپایدار و بارش باران در اردبیل