Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@15:18:23 GMT

مهدوی کیا: خدا را شکر داعش از بین رفت

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۶۸۶۲۶

مهدوی‌کیا با ابراز خوشحالی از رشادت‌ها و دلاوری‌های مدافعان حرم گفت: نه تنها من بلکه همه دنیا از اینکه سرلشکر سلیمانی و یارانش ریشه داعش را کندند شاد شدند.

به گزارش  فارس، مهدی مهدوی کیا ستاره سابق فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار تابش کوثر درباره پایان سیطره داعش گفت: خدا را شکر که نسلشان منقرض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهدوی‌کیا در ادامه با ابراز خوشحالی از کار مدافعان حرم افزود: نه تنها من بلکه همه دنیا از اینکه سرلشکر سلیمانی و یارانش ریشه داعش را کندند خوشحال شدند.

این ورزشکار با اخلاق کشورمان که در اکران مردمی فیلم «مستند از صفر تا سکو» در پردیس سینما آزادی حاضر شده بود درباره این فیلم عنوان کرد: فیلم خیلی عالی و جالبی بود که توصیه می کنم همه بیایند و این فیلم را تماشا کنند.

گفتنی است فیلم «از صفر تا سکو» ساخته سحر مصیبی و تهیه کنندگی مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی به زندگی ورزشی خواهران منصوریان وشوکاران قهرمان جهان می‌پردازد.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۸۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش

یک منبع امنیتی عراقی تاکید کرد که نیرو‌های اطلاعاتی این کشور بعد از یک عملیات ویژه عناصر گروهک زیرزمینی داعش را در منطقه حاوی الدنانیش در اطراف کرکوک شناسایی کردند.

وی در ادامه افزود: بعد از عملیات اطلاعاتی و شناسایی نوبت به عملیات ضربتی علیه این عناصر تروریست رسید به طوری که نیرو‌های عراقی مخفیگاه آنها را در اطراف کرکوک هدف قرار دادند.

این منبع امنیتی تصریح کرد: در جریان عملیات ضربتی مذکور سه حمله مستقیم علیه مخفیگاه این عناصر تروریست در میان بلندی‌های اطراف کرکوک صورت گرفت.

وی گفت: بر اساس اطلاعات منتشر شده در این عملیات معاون امیر نظامی ولایت کرکوک در تشکیلات تروریستی داعش به نام ابواسماعیل به هلاکت رسیده است.

چند هفته قبل نیز نیرو‌های امنیتی عراق موفق شدند در جریان یک عملیات منحصر به فرد بر پایه اطلاعات دقیق از سوی سرویس اطلاعات نظامی این کشور مخفیگاه عناصر داعش را در استان کرکوک هدف قرار دهند.

بر اساس این گزارش، نیرو‌های عراقی با جنگنده‌های اف ۱۶ خود مخفیگاه عناصر داعش را در منطقه الشای واقع در کرکوک هدف قرار دادند.

تعدادی از عناصر تروریست که در این مخفیگاه حضور داشتند به هلاکت رسیدند و محل مذکور به صورت کامل نابود شد. تجهیزات جنگی و سلاح‌های عناصر داعش در این مخفیگاه نیز منهدم شد.

منبع: مهر

tags # داعش سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • معنی جالب ریشه کلمه ورجه وورجه + فیلم
  • موسسه «مصاف» رائفی پور از کجا تامین مالی می‌شود؟
  • مهدوی کیا: اوسمار که مقصر نباختن استقلال نیست!
  • طالبان: نیمی از اعضای داعش خوراسان اتباع تاجیکستان هستند
  • داعش مسئولیت انفجار شب گذشته در کابل را برعهده گرفت
  • داعش مسئول حمله تروریستی کابل
  • حمله کابل| داعش: شیعیان و طالبان را هدف قرار دادیم