Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- وزیر راه و شهرسازی گفت: پس از بررسی و ارزیابی واحدها مشخص می‌شود که کدام یک به تعمیرات جزئی یا کلی نیاز دارند و همچنین بلوک‌های آسیب‌دیده باید برچیده و بلوک‌های جدید جای آن‌ها ساخته شود.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ عباس آخوندی روز پنجشنبه در جریان بازدید از واحدهای آسیب‌دیده سایت مسکن مهر اسلام‌آباد غرب در جمع مردم در رابطه با وام‌های مسکن مهر نیز افزود: فعلا دستور استمهال وام‌های مسکن مهر آسیب‌دیده در زلزله به مدت 2 سال صادر شده است و به طور قطع فرصت بررسی بیشتری در هیات وزیران خواهیم داشت، البته در مدت 2 سال هیچ سودی به وام‌ها تعلق نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر راه و شهرسازی در ادامه اظهار کرد: به دلیل اینکه فشاری به مردم وارد نشود این دستور را صادر کرده‌ام و پس از اینکه ارزیابی‌های دقیق صورت گرفت و میزان خسارات مشخص شد تصمیم دقیق و صحیح‌تری اتخاذ خواهد شد.
وی یادآور شد: در هفته گذشته برخی واحدها ارزیابی شده است و مشخص شد که چه اقداماتی برای هر واحد انجام شود.
وی خطاب به ساکنان مسکن مهر اسلام آباد غرب با بیان اینکه همه واحدهای شما بیمه بودند، گفت: پس قاعدتا باید به دنبال فعال کردن بیمه برویم تا برخی از خسارات وارده را از بیمه دریافت کنیم و در اختیار شما قرار دهیم.
آخوندی افزود: برای تمام واحدها پرونده تشکیل خواهد شد و در مورد آن پرونده اقدامات صورت می‌ گیرد.
وی در ادامه گفت: بنده به خوبی درک می‌کنم که شما در این مدت چه سختی‌هایی را متحمل شده‌اید.
آخوندی افزود: من از زمان جنگ تحمیلی در این منطقه رفت‌و آمد داشته‌ام و به خوبی درک می‌کنم که در دوران جنگ این مردم چه سختی‌هایی را تحمل کردند اما این حادثه ناگوار زلزله که یک تقدیر الهی بود، موجب درد و رنج برای مردم این منطقه شد.
وزیر راه وشهرسازی با اشاره به اولین بازدید خود از مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بیان داشت: دفعه اول به همراه رئیس جمهوری از منطقه بازدید کردیم تا فرصتی برای تهیه برنامه بازسازی ایجاد شود و در حالی که نهادهای دیگر امداد رسانی بودند ما موظف به برنامه‌ریزی برای طرح بازسازی منطقه بودیم.
وی خطاب به مردم اسلام‌آباد غرب و کرمانشاه اظهار کرد: مطمئن باشید که ما در کنار شما هستیم و به هیچ‌وجه شما را تنها نخواهیم گذاشت.
وزیر راه و شهرسازی روز پنجشنبه در جریان سفر به استان کرمانشاه پس از بازدید از بیمارستان آسیب‌دیده امام خمینی (ره) اسلام‌آباد در جمع مردم زلزله‌زده سایت مسکن مهر این شهرستان حضور یافت و برای دومین بار از نزدیک در جریان اوضاع و شرایط موجود قرار گرفت.
زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه رخ داد که تاکنون 444 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و بیش از یک هزار روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.
در این زلزله حدود 30 هزار واحد مسکونی به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزئی شده است.
3033/1772 تنظیم کننده: فرزاد نویدی **انتشار: مجید ملازاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۸۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در حمله ایران کذب است

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در سرزمین‌های اشغالی سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف، سخنگو و مسؤول روابط عمومی کل سپاه با تکذیب این خبر گفت: نیروگاه دیمونا در بانک اهداف اقدام تنبیهی اخیر جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی نبوده و انتشار این خبر یک دروغ بزرگ و اقدامی خبیثانه در راستای عملیات روانی دشمن برای فریب افکار عمومی است.

کد خبر 6082168 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تلاش بامدادی پرسنل امور برق شهرستان راسک و سرباز جهت اصلاح شبکه های برق آسیب دیده ناشی از سیلاب
  • ادعای آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا کذب است
  • ادعای آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در حمله ایران کذب است
  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • جهش ۲۲ پله‌ای فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • رفع خرابی برق در ۵۶۴ نقطه/وضعیت شبکه برق هرمزگان پایدار شد
  • رشد بخش مسکن بعد از ۱۰ سال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی غیرتورمی شد