Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: امسال ۲۶۰ میلیارد تومان اعتبار به کمیته امداد استان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بانه، رسول شیخی‌زاده مدیرکل کمیته امداد استان کردستان ظهر امروز با مدیر و اعضای مراکز نیکوکاری این شهرستان دیدار کرد.

وی با قدردانی از تلاش‌های مراکز نیکوکاری شهرستان بانه در راستای کمک به محرومین و نیازمندان جامعه گفت: افراد فعال در این مراکز بدون هیچ چشم‌داشت و باهدف کمک به نیازمندان تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان تصریح کرد: کمیته امداد با تمام توان در راستای کاهش فقر در استان مشغول به فعالیت بوده و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند اما برای رسیدن به اهداف و رسالت تعیین شده مشارکت مردم و خیرین نیز نیازمند است.

وی گفت: امسال 260 میلیارد تومان اعتبار به کمیته امداد استان کردستان اختصاص یافته که 192 میلیارد تومان از محل تصویب دولت، 30 میلیارد تومان از محل درآمد مجتمع‌های اقتصادی تحت نظر امداد و 38 میلیارد دیگر نیز از محل مشارکت‌های مردمی و کمک خیرین پیش‌بینی شده است.

شیخی‌زاده افزود: خوشبختانه خیرین کردستانی در کمک به محرومین و زدودن چهره فقر از جامعه همیشه یار و یاور کمیته امداد استان بوده‌اند.

وی اظهار کرد: کمیته امداد کردستان در کمک به محرومین نقش محوری دارد و همواره تلاش کرده تا با شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی به‌موقع مردم را در جریان اقدامات انجام شده قرار دهد.

احداث تعدادی از واحدهای مسکونی مناطق زلزله‌زده به کمیته امداد کردستان واگذار شد

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: همچنان پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی امداد به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در سطح استان فعال بوده و برای کمک‌رسانی به مردم آسیب‌دیده از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

وی اضافه کرد: احداث تعدادی از واحدهای مسکونی مناطق زلزله‌زده به کمیته امداد کردستان واگذار شده که در این راستا نیازمند کمک‌های نقدی هم‌استانی‌های خیر و نیک‌اندیش هستیم و این آمادگی را داریم که کارها با نظارت خود خیرین و مردم انجام شود.

مرکز نیکوکاری مسجد جامع بانه 120 میلیون تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری کرد

مدیر کمیته امداد شهرستان بانه نیز در این دیدار با اشار به اقدامات، فعالیت‌ها و کمک‌های جمع‌آوری شده مراکز نیکوکاری این شهرستان اظهار داشت: مرکز نیکوکاری هانا در 8 ماهه نخست امسال 800 میلیون ریال کمک‌های غیر‌نقدی و 300 میلیون ریال هم نقدی برای جامعه هدف و افراد تحت پوشش خود جمع‌آوری کرده است.

جلال خلیلی افزود: مرکز نیکوکاری مسجد جامع شهرستان بانه نیز در همین مدت 90 میلیون تومان کمک‌های غیرنقدی و 30 میلیون تومان کمک نقدی جمع‌آوری کرده است.

انتهای پیام/

R7848/P1336/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۹۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش اطعام مهدوی در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، صباغیان، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی گفت: همزمان با سالروز میلاد مبارک کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) و آغاز هفته اطعام و اکرام ایتام، ۶۰۰ سبد غذایی، ۲دو هزار پرس غذای گرم و و تعداد ۸۰۰ سبد بهداشتی در بین افراد تحت پوشش کمیته امداد توزیع شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شبکه کشاورزی مغان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد
  • جمع‌آوری ۲۵۰ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد برای تکمیل پایگاه امداد و نجات انجیلاق
  • اختصاص اعتبار به طرح‌های میراث فرهنگی در چهارمحال و بختیاری
  • پویش اطعام مهدوی در زاهدان
  • ۳۴ هزار بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی در اصفهان توزیع شد
  • شتاب دراجرای طرح‌های آب و‌خاک آذربایجان غربی با اختصاص اعتبار ویژه
  • اختصاص اعتبار ویژه برای اجرای طرح‌های آب و خاک در آذربایجان غربی
  • سفره افطار ۲۰۰ متری در اهواز برپا شد
  • گسترده شدن سفره افطاری ۲۰۰ متری در اهواز