Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@04:51:55 GMT

زائر فراموشی گرفته اربعین را شناسایی کنید

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۶۹۰۷۲

زائر فراموشی گرفته اربعین را شناسایی کنید

جوانی که در ایام اربعین حسینی در جاده مهران در یک سانحه رانندگی به شدت آسیب دیده، حافظه و قدرت تکلم خود را از دست داده و پلیس با انتشار عکس وی از کسانی که او را می‌شناسند خواسته تا در تماس با ۱۱۰ مقدمات بازگرداندن وی به خانواده‌اش را مهیا کنند.

سرهنگ قدرت حیدری زاد با اعلام وضعیت این مرد جوان در تشریح وضعیت وی گفت: در ایام اربعین حسینی(ع) یکی از زائران که مرد جوانی بود در حادثه تصادف به شدت مجروح و از طریق اورژانس جاده ای از  مهران برای مداوا به بیمارستان حضرت امام(ره) شهرستان ایلام منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرد جوان در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفت اما پزشکان دریافتند که او دچار فراموشی و عدم تکلم شده و نمی تواند با کسی ارتباط برقرار کند.

جانشین انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به وضعیت جوان ناشناس که در حال حاضر در بیمارستان بستری است، گفت: به علت همراه نداشتن مدارک هویتی و نبود فرد دیگری به عنوان همراه و از طرفی ناتوانی وی در تکلم و فراموشی حافظه، تا کنون پلیس موفق به شناسایی این مرد جوان نشده است.

حیدری زاد گفت: با عنایت به اینکه ممکن است خانواده این جوان ناشناس، دل نگران ، چشم به راه  و منتظر باشند، از عموم مردم درخواست می شود در صورت شناسایی این شخص بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی110 تماس بگیرند تا هرچه زوتر این جوان به خانواده اش بازگردانده شود.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۹۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رویداد جامعه پردار ۲۶ و ۲۷ بهمن با حضور دکتر کلهر معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در همدان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این مراسم گفت: رویداد ملی جامعه پرداز همدان به اعتقاد معاون وزیر ورزش و جوانان و کارشناسان وزارت به بهترین نحو برگزار شد که جای تقدیر از همه عزیزان دارد.

علی حقیقی با اشاره به تلاش دشمن برای از بین بردن نهاد خانواده، افزود: ازدواج‌های سخت، ازدواج‌های دیر و فرزندآوری کم را برای از بین بردن خانواده ایجاد کرده‌اند.

او همچنین گفت: ما هم مبارزه با این روند را در دستور کار قرار می‌دهیم و بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب در این مسیر گام برمی داریم.

دبیر رویداد ملی جامعه پرداز استان همدان هم در این مراسم گفت: با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان و همکاری معاونت جوانان و همه اعضای توانستیم این رویداد را به خوبی برگزار کنیم.

زهرا شایسته فرد افزود: این رویداد با هدف شناسایی معرفی و هم افزایی مجموعه‌های مردم نهاد در عرصه خانواده، جمعیت و هویت بانوان برگزار شد و فعالان این عرصه شناسایی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف جسد پسر ۳۲ ساله در یاسوج
  • جسد جوان ۳۲ ساله‌ مفقود شده یاسوجی پیدا شد
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی
  • جشن تولد خونین در باغ ویلا | قتل دلخراش دو جوان با شلیک گلوله
  • اعضای جوان مرگ مغزی نیشابوری به چهار بیمار جان بخشید
  • بهره برداری از دستگاه ماموگرافی هالوژیک بیمارستان کیش
  • آخرین وضعیت نماینده ارومیه در بیمارستان
  • دستگیری عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان
  • «فراموشی» به دنبال مسائل اخلاقی‌ست/ توجه به مساله عرضه و تقاضای فیلم