Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس آخوندی امروز (دوم آذرماه) در ابتدای سفر یک روزه خود به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه به اسلام آباد غرب سفر کرد.

آخوندی بعد از بازدید از بیمارستان نوساز شهرستان اسلام آبادغرب که در زلزله اخیر دچار آسیب شده، از پروژه های مسکن مهر این شهرستان نیز بازدید کرد.

وزیر راه و شهرسازی در جمع مردم اسلام آباد غرب و ساکنان پروژه های مسکن مهر این شهرستان گفت: نباید نگران باشید ما در کنار شما هستیم و شما را رها نمی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه از هفته گذشته ارزیابی در خصوص خسارت واحدهای مسکن مهر شهرستان شروع شده گفت: تاکنون برخی واحدها ارزیابی شده و کار ارزیابی واحدها ادامه دارد.

وی افزود: با ارزیابی واحدها، برای هر واحد پرونده ای تشکیل می‌شود تا مشخص شود چه اقدامی برای هر واحد انجام شود.

وی افزود: باید مشخص شود کدام واحدها خسارت جزیی دیده و اگر بلوکی آسیب کلی دیده که باید برچیده شده و از نو ساخته شود.

وی افزود: در حال حاضر دستور دادم جهت رفاه حال مردم وام واحدهای مسکن مهر دو سال استمهال داشته باشد.

آخوندی تصریح کرد: فعلا این دستور را دادیم و پرداخت وام را به تاخیر انداختیم تا به مردم فشار نیاید.

وی افزود: برای تصمیمات دقیق تر باید ارزیابی و برآورد خسارت صورت گیرد تا در جلسه هیات وزیران بتوان تصمیمات دقیق تری گرفت.

وی با بیان اینکه واحدهای مسکن مهر شهرستان بیمه بودند، گفت: باید بیمه را فعال کنیم تا بتوانیم بخشی از خسارت‌ها را از بیمه دریافت کنیم.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۹۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سیل اخیر به استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، نیکروز در بازدید از مناطق مختلف شهرستان چرام افزود: بیشتر خسارت‌های وارد شده مربوط به حوزه‌های کشاورزی و راه‌های روستایی و عشایری استان است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز در این بازدید گفت: تمامی جاده‌های تخریب شده بخش مرکزی و سرفاریاب در شهرستان چرام مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت و همه آنها بهسازی و بازگشایی شدند.
حمیدرضا پیمان جو افزود: با ابلاغ تخصیص جدید، ۸ کیلومتر باقی مانده از جاده طسوج که کار خاکبرداری واجرای ابنیه فنی آن انجام شده است سرعت خواهد گرفت.
سید عبدالرحمن توفیقیان فرماندار شهرستان چرام گفت: بخش عمده خسارت‌ها و آسیب‌ها در این شهرستان مربوط به باغات، مزارع، زمین‌های کشاورزی، کانال‌های آبرسانی و سرآب بندی‌های بخش کشاورزی و همچنین ابنیه فنی و راه‌های روستائی و عشایری است.

دیگر خبرها

  • گزارش ارزیابی زمین لرزه شهر روداب سبزوار و روستاهای تابعه
  • گزارش ارزیابی زمین لرزه شهر روداب سبزوار و روستاهای تابعه و شهرستان ششتمد
  • گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها
  • رئیسی توپ ساخت یک میلیون مسکن را به زمین دولت های قبل انداخت /در غرب همجنس بازی تبلیغ می شود تا نسر بشر قطع شود
  • ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد
  • تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش
  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • دستور رئیسی برای مقابله با بنگاهداری بانک ها
  • بارندگی، سه میلیارد ریال به شهرستان دیّر خسارت وارد کرد
  • خسارت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سیل اخیر به استان