Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@15:08:50 GMT

زنگ ورزش در روز بارانی

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۶۹۲۶۲

زنگ ورزش در روز بارانی

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، معلم خوزستانی با انجام بازی و ورزش های متنوع در روز های بارانی یا گرد و غبار، در ساعت زنگ ورزش ابتکار به خرج داد.

آقای مهرابی دبیر تربیت بدنی و مربی شطرنج خوزستانی، در این خصوص اظهار کرد: همه ی امید دانش آموزان در هفته به زنگ ورزش(تربیت بدنی)است تا بتوانند انرژی نوجوانی خود را تخلیه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تخلیه این انرژی شور و نشاط خاصی در دانش آموزان ایجاد می شود.

وی افزود: با تعطیل کردن زنگ ورزش به بهانه های مختلف از جمله بارندگی و... یاس و ناامیدی در دانش آموزان ایجاد می شود و به یادگیری دروس دیگر کمتر علاقه نشان می دهند.

مهرابی تاکید کرد: امید است مدیران محترم و دبیران تربیت بدنی خلاق در صورت صلاح دید همراهی نمایند ،تا شاهد هرچه بهتر شکوفا شدن استعدادهای خاص در آینده سازان کشور عزیزمان باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۹۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس غیردولتی جاده‌صاف‌کن برای مهاجرت از کشور نباشند

رئیس فرهنگستان زبان گفت: افرادی که مدرسه غیردولتی ایجاد می‌کنند حساب خود را از نظام و دولت جدا ندانند و برای این نظام نیرو تربیت کنیم، جاده‌صاف کن عده‌ای نباشیم که با پول و مالیات این کشور درس می‌‌خوانند اما به خارج رفته و در خدمت سایرین هستند‌. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم  غلامعلی حداد عادل؛ رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی امروز در جمع مدیران مدارس غیردولتی و هیئت امنایی با اشاره به اینکه برخی مدارس غیردولتی را مفید و برخی مضر می‌دانند، اظهار کرد: اگر مؤسس مدرسه غیردولتی مدرسه ایجاد کند و به دنبال ایجاد بنگاه اقتصادی و فروش کالا باشد و به فکر کشور نباشد، این مسئله با عدالت آموزشی هماهنگ نیست.

وی افزود: اگر هدف از تاسیس مدرسه غیردولتی، آموزش فرزندان کشور مستقل از سطح اقتصادی و طبقاتی آنها باشد در آن صورت مدارس غیردولتی می‌توانند در پیشرفت کشور و عدالت آموزشی مؤثر باشند.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی بیان کرد: برخی خانواده‌ها امکانات مالی دارند و می‌خواهند هزینه تحصیل فرزندشان را تامین کنند؛ این به معنای صرفه‌جویی است و آموزش وپرورش می‌تواند هزینه آن را صرف دانش‌آموزان دیگر کند.

حداد عادل بیان کرد: افرادی که مدرسه غیردولتی ایجاد می‌کنند حساب خود را از نظام و دولت جدا ندانند و برای این نظام نیرو تربیت کنیم، جاده‌صاف کن عده‌ای نباشیم که با پول و مالیات این کشور درس می‌‌خوانند اما به خارج رفته و در خدمت سایرین هستند‌.

وی افزود: در تهران چندین مدرسه غیردولتی دارم و 24 مدرسه در محروم‌ترین مناطق بلوچستان با 3 هزار دانش‌آموز دارم، آبان ماه یک هفته با این دانش‌آموزان و والدین در ارتباط بودم و از استعداد دانش‌آموزان حیرت زده شدم.

حداد عادل گفت:  برای مدارس بلوچستان از دانشجویانی که در دانشکده حقوق شاگرد برتر بودند استفاده کردیم که به صورت هفتگی به آنجا رفته و تدریس کردند.

مدارس غیردولتی در مباحث تربیتی و پرورشی کنشگری داشته باشند

‌وی مطرح کرد: اگر توانستیم در مدارس غیردولتی بیشتر خدمت کنیم بیشتر خوشحال باشیم که توانستیم نیروی کارآمدتر تربیت کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۲ درصد دانش آموزان قزوینی دچار اضافه وزن هستند
  • آغاز به کار نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان تربیت زرین شهر
  • ظلمی به نام تنبیه بدنی
  • لزوم تربیت چند ساحتی دانش آموزان
  • نگاه حداد عادل به مدارس غیرانتفاعی؛ حسابتان از نظام را جدا ندانید | برای این نظام نیرو تربیت کنیم
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • جایگاه حوزه سلامت در برنامه‌های درسی خالی است
  • مدارس غیردولتی جاده‌صاف‌کن برای مهاجرت از کشور نباشند
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت/ برگزاری آزمون ۱۴ اردیبهشت
  • توجه ویژه به ساحت تربیت زیست بدنی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش