Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، ژان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اروپا، روز پنجشنبه گفت برای آغاز دور دوم مذاکرات برکسیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا)، پیشرفت دور کنونی این گفتگوها در روزهای آینده بررسی خواهد شد.

او در یک کنفرانس خبری در سوئیس گفت: «ما برای پایان دادن به دور نخست مذاکرات برکسیت، وارد مذاکرات حساسی با انگلیس شده‌ایم و درباره موضوعاتی از جمله حقوق شهروندان، مسئله ایرلند و مبلغی که باید برای خروج پرداخت شود، صحبت کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او افزود: «ما اکنون مقاطع دشوار را پشت سر گذاشته‌ایم؛ اما پیشرفت چندانی حاصل نشده است که من قادر باشم بگویم می‌توانیم بر سر روابط آینده وارد دور دوم مذاکرات با انگلیس شویم. ما این مسئله را در چند روز آینده بررسی خواهیم کرد.»

هنگامی که از او درباره گزارش‌هایی مبنی بر این‌که انگلیس ممکن است برای خروج از اتحادیه اروپا مجبور به پرداخت ۴۵ میلیارد یورو شود، پرسیده شد، یونکر پاسخ داد: «من آنقدر دیوانه نیستم که به این پرسش پاسخی فوری دهم!»

انتهای پیام/

 گزارش کمیسیون اروپا درباره روند پیشرفت برکسیت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۹۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین دور مذاکرات مربوط به توافقنامه امنیتی آمریکا و اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، گفتگوی هیأت های آمریکا و اوکراین پیرامون توافقنامه امنیتی بلندمدت میان دو کشور از امروز سه شنبه بار دیگر آغاز شد.

بر اساس اعلام این رسانه، وزارت امور خارجه آمریکا در این ارتباط خبر داد که هیأت های ایالات متحده و اوکراین در مورد ادامه مذاکرات بر سر توافقنامه امنیتی بلندمدت بین واشنگتن و کی یف گفتگو کردند.

این سومین دور از گفتگوهای امنیتی دو طرف به شمار می آید.

بر این اساس، مقامات اوکراینی و آمریکایی دور سوم گفتگوها را برای دست یابی به یک توافقنامه امنیتی دوجانبه نهایی بین دو کشور برگزار کردند.

در بیانیه صادره از سووی دفتر ریاست جمهوری اوکراین آمده است که طرفین در مورد متن پیش نویس توافقنامه امنیتی گفتگو کردند و به پیشرفت قابل توجهی نیز در تدوین مفاد اصلی سند دست یافتند.

گفتنی است که کی‌ یف چند توافقنامه امنیتی ۱۰ ساله با شماری از کشورهای عضو ناتو امضا کرده است. این توافقنامه‌ ها شامل حمایت بلندمدت از اوکراین در مقابل روسیه است.

کشورهای غربی از آغاز درگیری ها میان روسیه و اوکراین در فوریه ۲۰۲۲، صدها میلیارد دلار کمک به کی‌یف کمک کرده اند.

کد خبر 6093427

دیگر خبرها

  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • انتقاد از زیاده خواهی برخی طرف های مقابل در مذاکرات | جزئیات گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با بورل پیش از سفر گروسی
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • سومین دور مذاکرات مربوط به توافقنامه امنیتی آمریکا و اوکراین
  • کمیسیون اروپا: حمله اسرائیل به «رفح» غیر قابل قبول است
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • فون درلاین: حمله اسرائیل به رفح غیرقابل قبول است
  • دیدار نمایندگان فتح و حماس در چین/ پیشرفت مذاکرات مثبت بود
  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • رئیس کمیسیون اروپا: حمله اسرائیل به رفح کاملا غیرقابل قبول است