Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-24@16:51:51 GMT

بسیج، درد اصلی جامعه را شناخته است

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۶۹۴۴۵

بسیج، درد اصلی جامعه را شناخته است

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، آیت الله مکارم شیرازی در دیدار سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، اظهار کرد: بسیج، نقاط اصلی درد جامعه را یافته و می داند که شناخت مشکلات و دردها، نیمی از معالجه است که الحمدالله بسیج وارد آن شده است.

این مرجع تقلید با تبریک پیروزی‌های اخیر، ادامه داد: پیروزی اعجاب‌انگیز اخیر یکی از مهمترین مسائلی را که ثابت کرد، نقش مذهب در این پیروزی‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی الگوی حشد الشعبی و جبهه مقاومت را بر پایه بسیج دانسته و تصریح کرد:خمیر مایه اصلی مدافعان حرم،اعتقادات است که دشمن از این سلاح معنوی بی‌بهره است ولو اینکه سلاح اتمی نیز داشته باشد.

آنطور که پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مستضعفین گزارش داده است،آیت‌الله مکارم‌شیرازی به انگیزه الهی سردار سلیمانی و یارانشان اشاره نموده و گفت:باید قدر این سرمایه اعتقادی را بدانیم و در عین حال آن را تقویت کنیم و مراقب باشیم که دشمن نتواند این سلاح را از ما بگیرد.

وی با تایید رویکردهای جدید بسیج در خصوص مساجد و امر خدمت رسانی به مردم اظهار داشت: با توجه به تاکیدات دین مبین اسلام، همواره کمک به مردم و انسان‌ها از دستورات اصلی بوده که بحمدالله بسیج به آن توجه می نماید.

وی همچنین در خصوص خدمات بسیج در مناطق زلزله زده تاکید کرد: زلزله زدگان، مشکلات زیادی دارند که به ویژه با فرارسیدن زمستان، سختی هایشان بیشتر می شود که باید سرپناه مطمئنی برای آنان احداث نمود.

این مرجع تقلید در پایان، با توجه به فعالیت های تربیتی بسیج تصریح کرد: اتصال بسیج به حوزه علمیه، اقدامی بسیار ارزشمندی است که الحمدالله امروز در بسیج وجود دارد.

گفتنی است، در این دیدار، حجت الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، معاونین تعلیم و تربیت، مساجد و محلات، فرهنگی،روابط عمومی و فرمانده سپاه استان قم، رئیس سازمان بسیج را همراهی کردند.
 

میزان

506

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۹۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند

اسلام خیری مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی مهاباد گفت: به‌مناسبت هفته سلامت، بسیج دانشجویی جامعه پزشکی در قالب اردو‌های جهادی در مناطق سیدآباد با یک اکیپ پزشکی متشکل از پزشک متخصص زنان و زایمان، پزشک عمومی، پرستار و ماما و دارویار خدمات رایگان ارائه کردند.

وی افزود: در قالب این طرح خدمات مامایی، پرستاری، دیابت، قند و فشارخون ارائه می‌شود.

خیری اضافه کرد: همچنین پارسال کانون بسیج جامعه پزشکی مهاباد به هزار و۷۸۰ نفر در مناطق روستایی و شهری خدمات رایگان پزشکی ارائه کرده است.

به گفته مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی مهاباد، حفظ سلامت همگانی در مناطق کمتربرخوردار با خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان بسیج: نگاه به ایران بعد از عملیات وعده صادق ارتقا پیدا کرد
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس نشانگر تحقق وعده‌های خداوند است
  • عملیات «وعده صادق» میخی بر تابوت صهیونیست ها بود
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • فرمانده بسیج : آینده جهان از شبی که عملیات وعده صادق انجام شد تغییر کرد / این عملیات قاعده جدیدی در دنیا بنیان کرد
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • کارکنان سازمان فرهنگی سربازان مقابله با هجمه فرهنگی هستند