Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@10:51:34 GMT

خدمات بسیج به جامعه + گزارش

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۶۹۵۵۶

خدمات بسیج به جامعه + گزارش

‍‍‍‍‍‍

حضور در مناطق دور افتاده و ارائه ی خدمات پزشکی، ساخت و ساز و مرمت فضاهای آموزشی و فرهنگی وحضور در عرصه های اجتماعی-اقتصادی از جمله برنامه ها و فعالیت های بسیجبه جامعه است.

  دانلود دریافت فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۹۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریان ایثار و شهادت یک جریان ادامه دار در جامعه است و برکاتش ادامه دارد

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در بازدید از نمایشگاه روایت خدمت گفت: جریان ایثار و شهادت یک جریان ادامه دار در جامعه است و برکاتش ادامه دارد.

 به گزارش ایسنا، احسان صالحی، دبیر شورای اطلاع رسانی دولت از نمایشگاه آخرین دستاوردها و اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش‌های مختلف سلامت، فرهنگی، هنری، ورزشی، سیاحتی، امور اقتصادی، پژوهشی، دانشگاهی و دانش بنیان بازدید کرد.
صالحی در این بازدید که با همراهی مدیر کل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل انجام شد در جریان آخرین دستاوردهای بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفت.
وی در این بازدید گفت: نمایشگاه روایت خدمت برپاشده در بنیاد شهید و امور ایثارگران، بخشی از خدمات دولت در حوزه ایثار و شهادت است. جریان ایثار و شهادت یک جریان ادامه دار در جامعه است و برکاتش ادامه دارد و مردم قدردان این گونه زحمات هستند.
 دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت با بیان اینکه دولت قدردان زحمات ایثارگران است، ادامه داد: دولت در ایران همانند سایر کشورها در قبال قهرمانان وطن که برای سرافرازی و پایداری میهن زحمت کشیدند، تلاش می کند همه امکانات لازم را برای جامعه هدف فراهم کند تا رنجی که به دلیل ایثارگری براین افراد تحمیل و موجب آسیب به جسم و روح آنها شده به نحوی کاهش یابد.
صالحی در مورد اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه گلچینی از بخش های مختلف و خدمات ارائه شده به جامعه ایثارگران است. خدماتی که در حوزه های پژوهش، درمان، بیمه و فرهنگی به جامعه ایثارگری و خانواده شهدا ارائه می شود، جامعه از برخی از این اقدامات مطلع نیست.
دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت با بیان اینکه در حوزه ارائه خدمات درمانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و موضوعات فرهنگی دولت سیزدهم رشد خوبی داشته است، اظهار امیدواری کرد که این خدمات با سرعت و شتاب بیشتری انجام شود تا دولت و نظام اسلامی در برابر خانواده شهدا شرمنده نباشد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بسیج امکانات و حضور میدانی مسئولان خوزستان برای رفع آبگرفتگی‌های احتمالی
  • اعلام آمادگی سازمان بسیج رسانه کشور برای ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه
  • هفتمین اردوی کتابخوانی در منطقه عشایری قیروکارزین
  • بسیج ظرفیت‌ها و امکانات شهرستان برای پذیرایی از مسافران نوروزی
  • نهاد کتابخانه‌ها ۶۰ خدمت را به جامعه هدف خود عرضه می‌کند
  • از لایه روبی و ترمیم کانال ها توسط بسیجیان تا بازگشایی جاده ها
  • سلامت رودخانه، سلامت جامعه
  • لزوم ترسیم پیوست فرهنگی و هنری برای اقدامات جهادی در استان مرکزی
  • جریان ایثار و شهادت یک جریان ادامه دار در جامعه است و برکاتش ادامه دارد
  • امیدآفرینی در جامعه از مهمترین وظایف رسانه ها است