Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بر تسهیل و تسریع مراحل پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی نیمه‌راکد در اردبیل و تعامل همه‌جانبه بانکها با این واحدها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سیدحامد عاملی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در اردبیل که با حضور صاحبان برخی واحدهای تولیدی نیمه‌راکد و مدیران عامل بانکها در اردبیل برگزار شد اظهار داشت: به منظور تقویت چرخه تولید در سطح استان و تحقق اقتصاد مقاومتی پایدار نیازمند تعامل همه‌جانبه بین بانکها و واحدهای تولیدی نیمه‌راکد و غیرفعال در سطح استان هستیم که نیاز است تا در همین ارتباط بانک‌های عامل در استان اردبیل برخی شرایط سخت ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی را برداشته و مراحل این امر را تسهیل و تسریع بخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نیاز مبرم استان در وضعیت کنونی به کار انداختن دوباره برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی واجد شرایط است، افزود: باتوجه به اینکه آمار بیکاری در صورت عدم کنترل نسبت به سالهای گذشته افزایش خواهد یافت ضرورت دارد تا با احیای دوباره واحدهای تولیدی زمینه اشتغال حداقل بخشی از بیکاران منطقه و فارغ‌التحصیلان را فراهم آورد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با تاکید بر رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در سطح استان اردبیل تصریح کرد: باتوجه به اینکه استان اردبیل استانی مستعد در حوزه‌های صنعت و تولید می‌باشد باید با تمام توان از این قابلیت به نحواحسن استفاده کرده و بهره‌مند شد که این امر نیازمند استفاده از ظرفیت نخبگان استان اردبیل است تا بتوانیم به صورت همه‌جانبه اقتصاد مقاومتی را در منطقه محقق سازیم.

عاملی اظهار کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی پایدار در یک منطقه منوط به استفاده از تمامی ظرفیتهای موجود و وجود تعامل گسترده بین نهادهای مختلف یک منطقه می‌باشد که در این راستا باید از ظرفیت همه‌جانبه جوانان استفاده کرد.

وی با اشاره به ایجاد 18 هزار فرصت شغلی در استان اردبیل نیز گفت: ایجاد فرصتهای شغلی در منطقه در کنار احیای دوباره واحدهای تولیدی نیاز مبرم استان اردبیل است که تحقق این دو مشخصه ویژه نیازمند ارائه تسهیلات و تخصیص اعتبارات به موقع و نیز توجه ویژه تمامی مسئولان فعال در حوزه‌های مختلف در سطح استان اردبیل می باشد.

در این جلسه مشکلات 25 واحد تولیدی در استان اردبیل در حضور مدیران عامل بانکهای استان و نیز صاحبان این واحدها مطرح و چاره‌اندیشی شد.

انتهای پیام/

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت های بین المللی حمل ونقل مازندران تعیین تکلیف می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور ظهر شنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با بیان اینکه سال گذشته شاهد رشد ۲۵ درصدی مصرف برق در کشور بودیم گفت: توسعه زیرساخت‌های برق باید در دستور کار قرار گیرد.

وی به اقدامات دولت برای کاهش ناترازی تولید و مصرف برق اشاره کرد و گفت: مازندران در تولیدات کشاورزی نقش محوری دارد و تغییر تعرفه برق به صنعتی این بخش را با چالش روبرو می‌کند.

استاندار مازندران از برق به عنوان مهم‌ترین انرژی در حوزه تولیدی و صنعتی یاد کرد و گفت باید مصرف انرژی برق در واحدهای تولیدی و صنعتی اصلاح شود.

حسینی‌پور به عنوان اینکه تغییر تعرفه‌های برق و احتساب آن با تعرفه واحدهای صنعتی امنیت غذایی را در استان با توجه به مشکلات طرح شده از سوی واحدهای صنعتی و تولیدی شرکت‌های توزیع برق باید مهلت سه ماهه برای دریافت ما به تفاوت زینه‌های برق مدنظر قرار دهند.

استاندار مازندران همچنین لزوم بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در تأمین انرژی تاکید کردو گفت: با توجه به شعار سال جاری باید بخش خصوصی برای تحقق جهش تولید مورد حمایت قرار گیرد.

حسینی پور تقویت دیپلماسی اقتصادی در کریدور شمال به جنوب را رویکرد مهم دولت بیان کرد و گفت: با توجه اینکه ۶ شرکت حمل و نقل بین المللی کالا در استان ثبت شده است فعالیت آنها محسوس نیست و باید تعیین تکلیف شوند.

وی نقش شرکت‌های حمل و نقل کالای استان را در کاهش هزینه صادرات محصولات کمرنگ دانست و افزود: خودمختاری تعیین قیمت نیز از سوی رانندگان مشکلاتی را در فرایند صادرات کالاها ایجاد کرده است.

کد خبر 6083382

دیگر خبرها

  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند
  • اجرای طرح «نفوذ دانش در واحدهای تولیدی کشاورزی» در استان فارس
  • تشکیل ۱۲ کارگروه تخصصی برای شناسایی و رفع موانع واحدهای تولیدی
  • اجرایی شدن ۸۱ درصد از مصوبات کارگروه تسهیل و یکشنبه‌های تولید در استان آذربایجان غربی
  • پرداخت ۲۴ میلیارد تسهیلات تولیدی به طرح‌های عشایری قزوین
  • شرکت های بین المللی حمل ونقل مازندران تعیین تکلیف می شوند