Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری کارشناس برنامه‌های مذهبی صداوسیما در یادواره شهدای دانشجو وشهدای مدافعان حرم شهرستان آمل گفت: بسیجی، مدافع حرم ودانشجویان اگر بصیرت داشته باشند، دشمن شناس، دشمن گریز و دشمن ستیز را می‌توانند خوب تشخیص بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبریک نابودی داعش در سوریه وعراق، افزود: دراین دوره گروه خوارجی تحت عنوان داعش که پرچم لااله الاالله ومحمد رسول الله را داشتند قصد تخریب وبدجلوه دادن اسلام رادنیا داشتند.

حجت الاسلام ماندگاری افزود: بیشترین کمک‌ها وپشتیبانی از به این گروه متحجر از سوی عربستان وآمریکا بوده که به فضل الهی، بساط آن‌ها درکمتر از ۳ سال با دشمن شناس، دشمن گریز ودشمن ستیزی سردار سلیمانی برچیده شد.

کارشناس برنامه سمت خدا صداوسیما به گرامیداشت هفته بسیج ونقش سازنده این نیروی مردمی در کشورمان اشاره کرد و افزود: امام راحل به درستی ودرک هوشمندانه زمان خود، بسیج را شجره طیبه نامید، چرا که فرد مخلص بسیجی، اهل بصیرت هستند وبصیرت یعنی باطن بینی و عقلانیت می‌باشد.

وی گفت: شیطان دارای چندین خصوصیات است که یکی اینکه شیطان فوق تخصص نیاز شناسی با آدرس غلط است ومانند آمریکایی‌ها برای برقرار امنیت به عراق وافغانسان لشکرکشی کردند تا امنیت رابرقرارکنند ومی بینیم که امنیتی حاصل نشد واین بخاطر دادن آدرس غلط بود.

این استاد حوزه ودانشگاه افزود: شیطان و افرادی که قصد دشمنی دارند، در قالب فوق تخصص ظاهرسازی وارد می‌شوند واین به گونه‌ای هست که هیچ وقت مستقیم نمی‌آید وبه شما وعده وعید با ظاهر سازی می‌دهد واگر بصیرت نداشته باشیم گمراه می‌کند.

وی از مقام شامخ شهدای دانشجو ومدافعان حرم شهرستان آمل تجلیل کرد.

انتهای پیام/آ

تشخیص خوب دشمنان با افزایش بصیرت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بصیرت و آینده نگری امام خمینی (ره) برای برای جلوگیری از انحلال ارتش + فیلم

امام خمینی (ره) برای ناکام ماندن توطئه دشمن و جلوگیری از انحلال ارتش جمهوری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۹ فروردین سال ۱۳۵۸ دستور دادند که در این روز همه یگان‌های ارتش با تمام تجهیزات شان در مقابل مردم و در شهر‌های مختلف رژه بروند.

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است
  • تصویر کمتر دیده شده از پلنگ نر در منطقه حفاظت‌شده دربند مشکول + فیلم
  • بصیرت و آینده نگری امام خمینی (ره) برای برای جلوگیری از انحلال ارتش + فیلم
  • چهره الیزابت داعشی سریال پایتخت بعد از 6 سال (عکس)
  • بساط ناهنجاری‌ها و کشف حجاب کم کم جمع خواهد شد
  • وکیل مدافعان شیطان در تهران!
  • جواز کسب کاغذی برچیده می‌شود
  • درصورت تکرارخطا پاسخ ایران کمتر از چندثانیه خواهد بود